Mercedes-Benz Sprinter | Mercedes-Benz транспортер
товарен ван Sprinter, пътнически ван Sprinter, бордови ван Sprinter

100 % за теб: вариантите на Sprinter товарен ван, пътнически ван, бордови ван, шаси и кемпер.

Новият Sprinter.

С поглед към бъдещето, ефективен, надежден.

Той е толкова многостранен, че ще намерите най-подходящия за Вашата транспортна задача, и изглежда толкова добре, че прави добро впечатление: новият Sprinter. Неговите многобройни варианти и оборудвания дават възможност за икономични стартови автомобили - например със задвижване на предните колела - както и за точно съобразени с употребата товарни фургони и бордови автомобили или пътнически автомобили с представително оборудван пътнически салон.
Това са предимства, които са ценни: за автомобили с предлаганото от скоро задвижване на предните колела се получават например изгодна стартова цена, допълнителен полезен товар и по-нисък праг за товарене в сравнение с автомобилите със задвижване на задните колела. Водачите печелят от интелигентната концепция за обслужване и индикации, както и от модулната концепция за съхранение, която, както и изборът на системи за мултимедия и асистиране може да се адаптира индивидуално към употребата на автомобила. Успоредно с всички новости ние запазихме старите предимства. Например съществува възможност много доказали се решения за надстройки и разширения да продължават да се използват без големи промени.
Чрез това Sprinter благодарение на иновативната сила и повече от 20-годишен опит отново поставя жалон като насочено към бъдещето, ефективно и надеждно решение за мобилност, което ще спомогне за развитието на предприятието Ви.

eSprinter товарен ван

  • Високоефективен електродвигател с макс. 85 кВт (116 к.с.) и 295 Nm въртящ момент
  • 35 кВч полезен капацитет на акумулаторната батерия (47 кВч опционално)
  • До XXX км пробег в електрически режим в комбинация с 35 кВч полезен капацитет на акумулаторната батерия
  • Предлага се в стандартна дължина с висок покрив
  • 11 м³ обем на товарното отделение
  • 3500 кг допустима обща маса

Товарен ван Sprinter

  • 4 дължини на автомобила: компактен, стандартен, дълъг и екстра дълъг
  • 3 височини на покрива: нормален покрив, висок покрив и супер висок покрив
  • Обем на товарното отделение до 17 м3
  • Предлага се с 3000 кг, 3500 кг, 4100 кг и 5000 кг допустимо общо тегло, с допълнителни многобройни варианти на надстройки и разширения за допустимо общо тегло до 5500 кг
  • Максимален полезен товар от 2675 кг в комбинация с товарен ван Sprinter с нормален покрив и 5000 кг допустимо общо тегло
  • Предлага се с предно задвижване, задно задвижване и задвижване на всички колела1

Sprinter пътнически ван

  • 3 дължини на автомобила: компактен, стандартен и дълъг
  • 2 височини на покрива: нормален покрив и висок покрив
  • До 3 реда седалки, които може да бъдат оборудвани с 2-ни и 3-ни седалки
  • На разположение с 3000 кг и 3500 кг допустимо общо тегло
  • Предлага се с предно задвижване и задвижване на всички колела1

Sprinter бордови ван

  • 3 дължини на автомобила: компактен, стандартен и дълъг
  • 2 кабини: стандартна кабина и двойна кабина
  • Товарна площ до 9,2 м2
  • Предлага се с 3000 кг, 3500 кг, 4100 кг и 5000 кг допустимо общо тегло, с допълнителни многобройни варианти на надстройки и разширения за допустимо общо тегло до 5500 кг
  • Максимален полезен товар повече от 3000 кг в тегловия вариант с 5500 кг
  • Предлага се с предно задвижване, задно задвижване и задвижване на всички колела

Sprinter шаси

  • 3 дължини на автомобила: компактен, стандартен и дълъг
  • 2 кабини: стандартна кабина и двойна кабина
  • Предлага се с 3000 кг, 3500 кг, 4100 кг и 5000 кг допустимо общо тегло, с допълнителни многобройни варианти на надстройки и разширения за допустимо общо тегло до 5500 кг
  • Максимален полезен товар повече от 3000 кг в тегловия вариант с 5500 кг
  • До 8750 кг допустимо общо тегло на композицията за Sprinter шаси, като седлови влекач, в комбинация с общо тегло на товарната композиция до макс. 8,75 т (XP7)
  • Предлага се с предно задвижване, задно задвижване и задвижване на всички колела
1

Задвижването на всички колела е планирано да се предлага от четвърто тримесечие на 2018 г..