The World of Driving Performance.

One Attitude. Your Choice.

Комбиниран разход на гориво: 17 - 6,9 л/100 км | комбинирани CO₂-емисии: 397 - 162 г/км | данни за емисиите<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Философия


Философия.

Добре дошли в света на AMG.

Мечтите на хората, въодушевени от пърформанс. Отнася се за всичко, което правим в Mercedes-AMG. Да ги изпълним е нашето изискване, да ги усъвършенстваме е нашият идеал. Затова винаги сме готови да направим още една крачка напред.

Философия


Философия.

Добре дошли в света на AMG.

Мечтите на хората, въодушевени от пърформанс. Отнася се за всичко, което правим в Mercedes-AMG. Да ги изпълним е нашето изискване, да ги усъвършенстваме е нашият идеал. Затова винаги сме готови да направим още една крачка напред.

  • Характер

    Извън техниката съществува още нещо, което отличава AMG – характерът.

    Изображението показва два характерни AMG Performance автомобила по време на движение.

    Извън техниката съществува още нещо, което отличава AMG – характерът.

    Високите постижения не са случайност. Появяват се там, където инженерното изкуство се обединява със специалното поведение: в духа на AMG. Ние вярваме, че трябва да приемаме предизвикателството да разширяваме границите, за да постигаме нови цели. Не приемаме нищо за даденост. Границите се създават от хората и те са тези, които трябва да ги преодоляват. С този характер достигаме автомобилен пърформанс за моторния спорт – и по пътищата. Наричаме го „Driving Performance“.

    Mercedes-AMG GT R: комбиниран разход на гориво: 11,4 л/100 км | комбинирани CO₂-емисии: 259 г/км | данни за емисиите<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

  • Driving Performance

    Това което превръща един AMG в AMG.

    Изображението показва AMG GT от птичи поглед в жълто лаково покритие.
    Изображението показва AMG GT отдолу в жълто лаково покритие.

    Това което превръща един AMG в AMG.

    Нашият стремеж да преодоляваме границите, за да постигаме нови цели, е видим още при общоразвойното начало:

    Нашата работа започва при архитектурното проектиране на всеки нов Mercedes-Benz модел. Така създаваме базата за постигане на върхови показатели. Уникално на пазара на пърформанс автомобилите. Всеки Mercedes-AMG се разработва и конструира комплексно в Афалтербах. Перфектното съгласуване на всички компоненти и тяхното взаимодействие води до автомобил, който не само Ви доставя удоволствие на пътя, но е подходящ и за състезателно трасе.

    Изображението показва различни компоненти на автомобила във виртуално техническо пространство.

    Неговите висши технологии позволяват интензивно удоволствие от шофирането, което отговаря на характера на целевата група. Над 800 от нашите 1.500 служители са заети в развойния отдел. Създаден съгласно основни компетенции, които правят възможен нашия изключителен пърформанс. На базата на тези компетенции, разработваме автомобили с много специално ДНК. AMG ДНК.

    Mercedes-AMG GT R комбиниран разход на гориво: 11,4l/100 км | комбинирани CO₂-емисии: 259 г/км | данни за емисиите<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

  • Задвижване

    Изображението показва Close-up на 2-литров-4-цилиндров AMG Performance двигател.

    „Силата е началото. Изкуство е, да я изведеш на пътя.“

    Christian Enderle, ръководител развойна дейност Двигатели и силово предаване

    Двигателят е сърцето на AMG задвижването. Но едва прецизното взаимодействие на съединител, предавателна кутия, задвижващ вал и диференциал – на цялото силово предаване – извежда силата на двигателя на пътя. С Mercedes-AMG усещате ускорението на собственото си тяло: непосредствено, силно, впечатляващо. За това се грижат изключителните AMG Performance задвижвания. Означават динамична реакция и висока маневреност – в комбинация с високи мощности и максимална ефективност.

  • Пътна динамика

    По пътищата можем да шофираме. Или да се наслаждаваме на пърформанс.

    Изображението представя образцово пътната динамика на автомобилите Mercedes-AMG Performance.

    По пътищата можем да шофираме. Или да се наслаждаваме на пърформанс.

    Обикновено пътищата помагат на хората да стигнат от A в B. За любителите на пърформанс пътищата са много повече. Във всеки завой те виждат покана.

    Те шофират активно и осъзнато. Харесва им да разгръщат силите на автомобила си на асфалта и едновременно да го управляват прецизно. За тях пътната динамика е проява на личността им.

    Освобождаване на страстта, овладяване на мощността: на този принцип Mercedes-AMG преобразява силата в пътна динамика. Всички системи на ходовата част са съчетани перфектно помежду си.

    Изображението показва интериора на Mercedes-AMG CLA Shooting Brake.

    При това иновативната AMG технология се грижи за баланс между динамика и контрол върху автомобила – като напр. самостоятелно разработените AMG Performance 4MATIC и 4MATIC+ задвижвания на всички колела, интелигентната AMG RIDE CONTROL спортна ходова част, променливото спортно параметрично управление, AMG високо ефективната спирачна система и оптимизираната аеродинамика.

    Широкият спектър на AMG технологиите служи на една единствена цел: на чувството, че ние владеем всеки завой – а не той нас.

    Mercedes-AMG GT R: комбиниран разход на гориво: 11,4 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 259 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake: Kraftstoffverbrauch kombiniert: 7,3 - 6,9 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 171 - 162 g/km<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

  • Звук

    Изображението показва предните капаци на три AMG автомобила странично в разрез.
    За съжаление желаното видео в настоящия момент е недостъпно. Моля, опитайте по-късно още веднъж.
    Повторно гледане

    „Там диафрагмата се превръща в тъпанче. Чуваш с цялото си тяло.“

    Ralph Illenberger, ръководител Разработване на звука

    Можете ли да чуете адреналина? Отговор е: Да! За всеки, който шофира Mercedes-AMG, всичко друго е повече от тихо. Това става недвусмислено ясно още при стартиране на двигателя. Мощното звучно ръмжене на ауспуховата система е характеристика на марката на всеки Mercedes-AMG, която няма да сбъркате – но и всеки модел притежава собствено звуково послание, което няма да сбъркате.

    Цялото звуково изживяване, настроено специфично към към всяка от програмите, се разгръща по време на шофиране. Всяка пътна ситуация се отличава с подходящ звуков характер. Изключителна симфония за пърформанс ентусиасти.

  • Дизайн

    Form follows Speed.

    Изображението показва импозантната предна част на Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupés в designo диамантенобяло.
    Изображението показва очароващия силует на Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ пред скайлайн на големия град.
    Изображението показва впечатляващия дизайн на SL Roadsters по време на движение по крайбрежен път.

    Form follows Speed.

    Когато срещате Mercedes-AMG на пътя, виждате дизайн в
    движение. Всеки, който шофира Mercedes-AMG, изпраща естетично
    послание.

    Дизайнът е перфектна симбиоза от форма и функция – доминантен език на формите, който няма да сбъркате, се грижи за това, всеки Mercedes-AMG още на пръв поглед да бъде безкомпромисно признание за пърформанс. Характерната радиаторна решетка и големи отвори за въздух придават на Mercedes-AMG автомобила характерно лице. Характерните облицовки на страничните прагове, повдигнатият заден спойлер и до четири ауспухови накрайника разкриват гена на моторния спорт.

    Mercedes-AMG S 63 Coupé: комбиниран разход на гориво: 10,4l/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 242 -237 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S Limousine: комбиниран разход на гориво: 9,1 - 8,8 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 207 - 199 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

    Mercedes-AMG SL 65 Roadster: комбиниран разход на гориво: 11,9 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 279 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

История


История.

50 години Driving Performance.

В течение на половин столетие Mercedes-AMG винаги наново доказва своето място като извънредно успешна марка спортни и пърформанс автомобили и го прави и днес повече от всякога. И дори в бъдеще светът без предимството на пърформанс е невъобразим.

История


История.

50 години Driving Performance.

В течение на половин столетие Mercedes-AMG винаги наново доказва своето място като извънредно успешна марка спортни и пърформанс автомобили и го прави и днес повече от всякога. И дори в бъдеще светът без предимството на пърформанс е невъобразим.

Съжаляваме, но вашето устройство не поддържа тази функция.

Съжаляваме, но вашето устройство не поддържа тази функция.

Моля, опитайте завъртите устройството, за да активирате режим Landscape. Или използвайте устройство с по-висока резолюция.

50 години, изпълнени до лимит.

Емоции – безгранични. Изживяваме динамиката на раждането. Наричаме го Driving Performance. И продължаваме напред.
Изображението показва черно-бяла моментна снимка от историята на AMG.
Close
Фундаменти на пърформанс марката.

Компанията, основана от Hans Werner Aufrecht и Erhard Melcher от 50 години насам сбъдва мечтите на хората, въодушевени от пърформанс. Те основават първия си сервиз през 1967 г. в една стара мелница. През 1971 AMG 300 SEL 6.8 AMG при 24‑часовата надпревара на трасе Спа-Франкоршан печели победата в своя клас и второ място в общото класиране.

Кооперирането с Mercedes-Benz започва през 1990. Със C 36 AMG през 1993 на пазара се появява първият автомобил, разработен с Daimler-Benz. През 2005 Mercedes-AMG става стопроцентова дъщерна фирма на Mercedes-Benz Group AG и през 2009 представя първия автомобил, напълно разработен от Mercedes-AMG. AMG 2011 разширява със SLS AMG GT3 диапазона в посока към спортния автомобилизъм. Следват годините 2014 на Mercedes-AMG GT и 2015 с въвеждане на модели 43.

Изображението показва черно-бяла моментна снимка от историята на AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Повторно гледане

Само една опция: успех!

Страст, очарование, вдъхновение – моторният спорт винаги е означавал всичко за Hans Werner Aufrecht. Заедно с Erhard Melcher създават AMG. От страстта се появява неповторимо удоволствие от шофирането.
Изображението показва черно-бяла моментна снимка от историята на успеха на AMG.
Close
Изображението показва черно-бяла моментна снимка от историята на успеха на AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Повторно гледане
Нашият на ревностен претендент? Самите ние.
От 50 години оставаме верни на своите мащаби, повдигаме летвата малко по малко и при това оставяме винаги запомнящо се впечатление. През 1986 с най-бързия германски сериен автомобил: AMG 300 E 5.6, който впечатли с постиганти над 303 км/ч в САЩ . Американската преса дори го кръсти “The Hammer” – име, което и днес е представително и непроменено модерно. Или не? Попитайтет ни след 50 години. За Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ през тази година е положено началото.
Изображението показва Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ до Hammer, първоначалният символ на мита AMG.

Как тупти сърцето на истински шампион?

Всичко спечелил, всичко преживял – с какво се мотивира някой, който е постигнал всичко? Научете какви са подбудите на рекордьора-шампион Bernd Schneider.
Изображението показва Bernd Schneider, Mercedes-AMG шампион на снимка в близък план.
Close
Изображението показва Bernd Schneider, Mercedes-AMG шампион на снимка в близък план.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Повторно гледане

Включете двигателя. Забравете делничните грижи.

Който и модел за изберете: Mercedes-AMG винаги означава поклон на пътя. Едновременно произходът на марката AMG се проявява винаги – по състезателните трасета на този свят.
Изображението показва вълнуващия AMG GT в жълто лаково покритие пред AMG Performance-семейството.
Close
Половин столетие Driving Performance.

В течение на последните 50 години винаги отново и отново сме доказвали нашето изискване да бъдем извисена марка спортни и пърформанс автомобили с многобройни успехи в моторния спорт и за разработката на изключителни пътни превозни средства.

Днес ние, компанията в Афалтербах сме международно признати като притежаващи първостепенна компетентност в областта на двигателите, което не се отнася само за развойната дейност, но включва също и философията „One Man, One Engine“, при която едно силово задвижване се монтира ръчно по манифактурен способ от един специалист по двигателите. С почти 100.000 доставени автомобила през 2016, което прави повече от 40 процента растеж и най-голямото моделно настъпление в историята на компанията, ние стартираме с рекордни стойности в юбилейната година.

Изображението показва Mercedes-AMG GT, който дрейфира по състезателно трасе и при това оставя числото 50 като следи от гуми.

Вкъщи в кралска класа.

От сезон 2012 трите букви AMG са синоним за спортни високи постижения във формула 1. Те са синоним за Driving Performance.
Изображението показва Mercedes-AMG Safety Car на DTM 2016.
Close
Изображението показва двамата състезатели от Mercedes-AMG формула1, празнуващи успеха.
Царстване в царска класа.

От сезон 2012 името AMG е свързано със формула 1. Нашите страст и експертиза за спортния автомобилизъм обаче имат корени далеч назад.

Трите букви AMG са синоним за Driving Performance. Следователно логичната стъпка е да се подчертае връзката между AMG и ангажимента на Mercedes-Benz към формула 1 с общо име: Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Също и фирмата за двигатели на екипа в Brixworth, Англия, беше преименуван по смисъл на философията „One Team“ в Mercedes-AMG High Performance Powertrains.

С трипъл, трите последователно следващи заглавия на FIA формула 1 конструкторски световен шампионат, сребърните стрели добавиха нова глава в своята дълга и успешна история на моторния спорт.

Изображението показва Mercedes-AMG Formel1 Car от 2017.

Ние не разработваме само автомобили.

Ние сбъдваме мечти. Нашият двигател: вярата в максималната мощност.
Изображението показва AMG GT от птичи поглед в жълто лаково покритие.
Close
Нашата дефиниция на цялостно произведение на изкуството:
Всички важни пърформанс компоненти на нашите пърформанс автомобили ние разработваме самостоятелно. Не е чудно, че в развойния отдел работят повече от 700 наши служители. Всички с цел да качват отново и отново на колела иновации, надминаващи всички стандарти. Това се отнася за комплектния автомобил. С Mercedes-AMG GT се появява вече вторият спортен автомобил, разработен комплектно със собствена енергия. И колкото и сито да звучи силовото задвижване: Mercedes-AMG GT изпитва глад за първите места.
Изображението показва AMG GT отдолу в жълто лаково покритие.
Двигатели, които задвижват един цял бранш.

Оставете всичко зад себе си. Това е определението на AMG двигател. Силата се среща с прецизността. И резултатът е типичен AMG: динамична реакция, висока маневреност и възхитителна радост от безпроблемно въртене – комбинирани с максимална мощност и максимална ефективност. Напр. AMG 4,0 литровият V8-битурбодвигател убеждава с най-минимални емисии и най-ниски разходни стойности в света в сегмента.

Еднакво по важност с двигателите е предаването на силата: AMG предавателните кутии се грижат за оптимално предаване на мощността на двигателите – в съответствие със ситуацията, контролирано и невероятно динамично. Избираемите програми за шофиране предлагат допълнителна свобода: от екстремно спортна до много ефективна и комфортна. За оптимално разгръщане на силата и още повече удоволствие от шофирането.

Изображението ни представя програмата на събитията „AMG Winter Sporting“.

Showcar Mercedes-AMG Project ONE.

Hypercar с технология на формула-1 .
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE. Изображението показва Mercedes-AMG Project One в движение на състезателното трасе.
Close
Hyperformance.
Двуместният суперспортен автомобил-Showcar пренася за пръв път най-модерната и ефективна хибридна технология на формула 1 почти едно към едно от състезателното трасе на пътя. Очаква се пърформанс хибридът да разполага с повече от 1000 к. с., максималната му скорост да е над 350 км/ч. Showcar комбинира с образцов успех превъзходния пърформанс на състезателното трасе и ежедневната хибридна технология на формула 1.
Изображението показва Mercedes-AMG Hypercar, напълно очароващия двуместен автомобил, който ще излезе на пътя.
AMG Future Performance.
Изключителната компетентност в полето на изпробваните спортноавтомобилни концепции за задвижване сега Mercedes-AMG за пръв път ще изведе на пътя с проект ONE, а в бъдеще ще прилага в серийните автомобили. Стараем се да бъдем върхът на ориентираната към постигане на висок резултат мобилност и да подсигурим на нашите клиенти вдъхновение за пърформанс и в бъдеще благодарение на иновативните решения във всички области от свързаността до комплексните решения за мобилност .
Изображението показва Mercedes-AMG Project One в движение на състезателното трасе.

AMG Track Pace.

Вашият личен състезателен инженер.
Изображението показва Smart-Phone функция
Close
Изображението показва Track Pace функцията на смартфон пред Mercedes-AMG GT.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Повторно гледане
Регистратор на данни за използване на състезателното трасе.
Новата функция AMG Track Pace се предлага за двата AMG GT Roadster. Тя е съставна част на опционалната COMAND Online инфотейнмънт система и превръща Apple iPhone® във Ваш личен състезателен инженер. С това приложение клиентите могат да анализират своя стил на шофиране на състезателното трасе, да го подобряват и да го споделят с други AMG водачи чрез Facebook, YouTube или в AMG Private Lounge. Приложението за Apple iPhone® се свързва през WLAN с AMG GT-моделите. Автомобилът пренася многобройни данни в реално време в приложението. Тук спадат напр. скорост, предавка, ъгъл на завъртане, време, позиция и ускорение.
Изображението показва COMAND Online инфотейнмънт система с Track Pace функция.
За AMG-автомобилен състезател.
С приложението могат да се запаметяват също и времена на обиколката или сектора. За целта в приложението вече са запаметени многобройни профили на маршрути от пътя. Водачът обаче може и сам да рисува и запаметяване и други състезателни трасета. Допълнително Apple iPhone® камерата записва шофирането по състезателното трасе, така че за своето състезателно изживяване водачът получава интерактивно видео с всички показващи се телеметрични данни.

AMG Future Performance.

50 години AMG – Идеалното време да отворите нова глава от Driving Performance.
Изображението показва импозантния Mercedes-AMG GT Concept с EQ Power+.
Close
Изображението показва импозантния Mercedes-AMG GT Concept с EQ Power+.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Повторно гледане
В бъдеще: Mercedes-AMG GT Concept.
Нашият Showcar Mercedes-AMG GT Concept показва какви алтернативни AMG концепции за задвижване се създават. Освен това Coupé-то с четири врати предизвестява по-нататъшното разрастване на AMG GT семейството. За целта в Афалтербах се разработва третият конструктивен тип след SLS AMG и AMG GT комплектно със собствена енергия. Обозначението и главните елементи на дизайна на предната и задната част веднага показват фамилната принадлежност към AMG GT. Обозначението „EQ Power+“ върху Mirror Cam говори за предимство по отношение на пърформанса, което се очаква от хибридизирането на AMG.
Изображението показва страничен фронтален изглед на AMG GT Concept Car косо отдолу.
Ориентирано към бъдещето хибридно силово предаване.
Силовото предаване на AMG GT Concept представлява напълно нова разработка. Със SLS AMG Electric Drive още през 2010 год. доказахме, че е реализиран суперспортен автомобил с електрическо задвижване с акумулаторна батерия – с необикновени пътни характеристики и максимално удоволствие от шофирането. Планираният AMG Hypercar обещава пътната динамика и ефективността на формула-1. Имаме визия какво е максимално възможното с хибридната технология понастоящем.
Изображението показва AMG GT Concept по време на движение.
След публикуване на снимките е възможно да са настъпили промени по продукта.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Високо квалифициране ръчна работа на Mercedes-AMG.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Високо квалифициране ръчна работа на Mercedes-AMG.

Изображението показва двигател с подпис.

При Mercedes-AMG, за разлика от голямото серийно производство, двигателите R4, V8 и V12 се сглобяват на ръка съгласно философията „One Man — One Engine“. Един техник монтира съответно едно силово задвижване и отговаря като започне от монтажа на коляновия вал в блока на двигателя, премине през монтажа на разпределителния вал и стигне до окабеляването и пълненето с моторно масло – това е ясно видимо от неговия подпис върху AMG логото на двигателя.

Mercedes-AMG A 45: комбиниран разход на гориво: 7,3 – 6,9 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 171 - 162 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG CLA 45 Coupé: комбиниран разход на гориво: 7,3 - 6,9 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 171 - 162 г/км <p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG C 63 S Coupé: комбиниран разход на гориво: 8,9 - 8,6 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 209 - 200 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG CLS 63 S 4MATIC: комбиниран разход на гориво: 10,5–10,3 л/100км; комбинирани CO₂-емисии: 244–239 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+: комбиниран разход на гориво: 9,1-8,8 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 207-199 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG G 63: комбиниран разход на гориво: 13,8 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 322 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG GLA 45: комбиниран разход на гориво: 7,4 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 172 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: комбиниран разход на гориво: 10.7 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 244 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG GLE 63 S Coupé: комбиниран разход на гориво: 11,9 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 278 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG GLS 63: комбиниран разход на гориво: 12,3 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 288 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG GT R: комбиниран разход на гориво: 11,4 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 259 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: комбиниран разход на гориво: 8,9 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 203 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG SL 63 Roadster: комбиниран разход на гориво: 10,1 - 9,8 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 234 - 229 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG SLC 43: комбиниран разход на гориво: 7,8 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 178 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Изображения и филми


Изображения и филми.

Изображения и филми


Изображения и филми.

Изображението показва водач, който е устремен към своя червен Mercedes-AMG GT S Performance автомобил.
Изображението показва Mercedes-AMG E 63 S T-модел на пътя косо отдолу.
Изображението показва впечатляваща предна част на Mercedes-AMG C 63 S Coupés.
Изображението показва Mercedes-AMG GT R в аеродинамичен тунел.
Изображението показва Mercedes-AMG GLC 43 Range в индустриално хале.
Изображението показва Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Limousine косо отгоре.
Изображението показва предна част на Mercedes-AMG CLA 45 Coupés.
Изображението показва Mercedes-AMG SL 65 Roadster на второстепенен път.
Изображението показваMercedes-AMG G 63 в градската джунгла.
Изображението показва Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet от птичи поглед.

Mercedes-AMG GT S: комбиниран разход на гориво: 9,6 – 9,4 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 224 – 219 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG E 63 S T-модел: комбиниран разход на гориво: 9,4 - 9,1 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 214 - 206 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG C 63 S Coupé: комбиниран разход на гориво: 8,9 - 8,6 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 209 - 200 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG GT R: комбиниран разход на гориво: 11,4 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 259 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé: комбиниран разход на гориво: 10,7 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 244 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: комбиниран разход на гориво: 10,7 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 244 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: комбиниран разход на гориво: 8,9 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 203 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG CLA 45 Coupé: комбиниран разход на гориво: 7,3 - 6,9 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 171 - 162 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG SL 65: комбиниран разход на гориво: 11,9 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 279 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG G 63: комбиниран разход на гориво: 13,8 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 322 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: комбиниран разход на гориво: 10,1 л/100км; комбинирани CO₂-емисии: 229 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на определения метод на измерване (§ 2 т. 5, 6, 6a лек автомобил-EnVKV във валидната към момента версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от колелата/гумите.</p>