SL Roadster.

Отново сме удивени.

История


Фундаменти на автомобилната история.

SL е спортен автомобил-икона и винаги един от най-желаните спортни автомобили на своето време.

История


Фундаменти на автомобилната история.

SL е спортен автомобил-икона и винаги един от най-желаните спортни автомобили на своето време.

Мотивът показва два SL състезателни автомобила от 1952 година.
Изображението показва два SL състезателни автомобила 1952 година.

Историята на автомобилът с врати тип „крило“ започва в спортния автомобилизъм.

300 SL (W 194) е първият конструиран след Втората световна война състезателен автомобил от Mercedes-Benz с ново обозначение SL (Super Leicht).

Новоразработената решетъчна рама гарантира по-ниско тегло при възможно най-голяма устойчивост срещу усукване, но прави използването на конвенционалните врати невъзможно. Решението са отварящи се нагоре врати. Роден е автомобилът с врати тип „крило“. През 1954 година 300 SL „Gullwing“ (W 198) продължава да пише историята на успеха.

На изображението се вижда Mercedes-Benz SL Roadster 1957 година.

Само летенето е по-добро.

Отворените двуместни автомобили са много търсени в края на 1950-те. Така през 1957 година 300 SL Roadster се освобождава от легендарните врати тип „крило“ и прави възможно удоволствието от шофирането без покрив и в класата на високомощните спортни автомобили.

Решетъчната рама остава носещо скеле и при Roadster. Но по-ниско изпълнените странични елементи позволяват конвенционални, отварящи се отпред врати – решаваща предпоставка за един отворен автомобил.

На изображението се вижда Mercedes-Benz SL „Pagode“ от 1963 година.

Култово място за шофиране без покрив.

През март 1963 Mercedes-Benz представя на автомобилното изложение в Женева 230 SL (W 113) и така преоткрива спортното удоволствие от шофирането: мощността сега е обединена с комфорт и оптимална безопасност.

230 SL се доставя в три варианта: като Roadster със сгъваем гюрук, като Coupé с твърд покрив и като комбинация от двата варианта. Заради вдлъбнатия навътре твърд покрив, който напомня на далекоизточните храмове, 230 SL бързо получава прякора „Пагода“.

Изображението показва Mercedes-Benz SL на конструктивен тип R 107 от 1971 година.

Иновативен евъргрийн.

Превръщането в комфортен и въпреки това мощен двуместен автомобил продължава последователно през 1971 година с конструктивен тип R 107 – така 350 SL от 1971 е първият SL с осем цилиндъра.

С 147 kW (200 к.с.) той ускорява за девет секунди до скорост от 100 км/ч. Резервоарът за гориво е монтиран над задния мост и така е защитен при сблъсък. Нови са и воланът с четири спици с голяма по площ челна повърхност и дръжките на вратите във формата на скоби, които предотвратяват подскачането на вратите.

Мотивът показва Mercedes-Benz SL на конструктивен тип R 129 от 1989.

Много спортен.

Само с едно натискане на бутона гюрукът се отваря и затваря за 20 секунди и това носи необикновено голям комфорт.

Тази моделна генерация обединява многобройни световни новости: спортно вдъхновени седалки с интегрирани предпазни колани, напълно автоматичен сгъваем гюрук, както и ветробран за открито шофиране без въздушно течение. 5,0-литровият четириклапанен V8 на 500 SL развива мощност от 240 kW (326 к.с.) и позволява спортно шофиране.

На изображението се вижда Mercedes-Benz SL от 2001 година.

Най-мощният Roadster на света.

Техниката, дизайнът и оборудването са значително подобрени. За разлика от своите предшественици, този SL носи своя неподвижен покрив винаги със себе си.

Вариопокривът се отваря и затваря с едно натискане на бутона – дори през дистанционно управление – в рамките на 16 секунди. През 2004 година като нов топмодел на SL-гамата се появява SL 65 AMG – с 612 к.с. (450 kW) и 1000 Nm той е най-мощния и с най-висок въртящ момент Roadster на света.


Повече за историята:

Оставете се да бъдете увлечени от неповторимата история des SL и изживейте сами очарованието на историческите автомобили на Mercedes-Benz по вълшебни маршрути през Германия, Италия или Франция.


Повече за историята:

Оставете се да бъдете увлечени от неповторимата история des SL и изживейте сами очарованието на историческите автомобили на Mercedes-Benz по вълшебни маршрути през Германия, Италия или Франция.

Classic Car Travel


Опознайте пътищата-мечта зад волана на класическия SL.

На пътуванията „Classic Car Travel“ ще се запознаете на волана на ретроавтомобил Mercedes-Benz с живописните местности на Тоскана, вълшебните маршрути на Прованса или впечатляващите области от автомобилната история на Mercedes-Benz в Баден-Вюртемберг.

Classic Car Travel


Опознайте пътищата-мечта зад волана на класическия SL.

На пътуванията „Classic Car Travel“ ще се запознаете на волана на ретроавтомобил Mercedes-Benz с живописните местности на Тоскана, вълшебните маршрути на Прованса или впечатляващите области от автомобилната история на Mercedes-Benz в Баден-Вюртемберг.

Насладете се на вълшебния пейзаж на Прованса в един исторически Mercedes-Benz SL.

Насладете се на култура на движение в чиста форма и класически елегантен език на формите с влюбени в детайла хромирани елементи. Хаптиката и ароматът разказват историята на отминали приключения. Освежаването на подбрани локации Ви глези с най-изискана кулинария. Ние Ви предлагаме възможността да изживеете своята страст без напрежение и да шофирате различни модели. Един компетентен екип Ви придружава по време на Вашето пътуване по грижливо избрани маршрути.

Дизайн


Вечен силует и класически Roadster-пропорции.

елегантност в в най-чистата си и същевременно най-спортна форма. И с линия AMG същевременно прогресивна. SL е една икона, пренесена в настоящето.

Дизайн


Вечен силует и класически Roadster-пропорции.

елегантност в в най-чистата си и същевременно най-спортна форма. И с линия AMG същевременно прогресивна. SL е една икона, пренесена в настоящето.

Комфорт


SL не крие качествата си.

Комфорт


SL не крие качествата си.

Изображението показва Mercedes-Benz SL Roadster от горе.

За да отворите или затворитесгъваемия вариопокрив за по-малко от 20 секунди, е достатъчно само едно натискане на бутон. И дори когато няма слънце – няма проблем за SL.

Панорамният варио покрив с MAGIC SKY CONTROL позволява Open-Air усещане и при затворен покрив. За изключително удоволствие от шофирането – винаги и навсякъде. И с отоплението на зоната около главата AIRSCARF и електрическия ветробран, за SL-водача почти през цялата година е време за кабриолет.

Безопасност


Приятно усещане, да шофираш Mercedes-Benz.

Запознайте се с модерните системи за безопасност и асистиране на SL Roadster.

Безопасност


Приятно усещане, да шофираш Mercedes-Benz.

Запознайте се с модерните системи за безопасност и асистиране на SL Roadster.

Акценти на безопасността:

Мотивът показва SL Roadster шофиран по една улица.

Акценти на безопасността:

  • PRE-SAFE® система
  • Активен асистент за дистанция DISTRONIC
  • LED Intelligent Light System
  • Активен спирачен асистент