SL Roadster

На пътешествие: приказен излет с SL в Калифорния.

SL Roadster

На пътешествие: приказен излет с SL в Калифорния.

Новият Mercedes-Benz SL стартира с по-остра оптика и подобрена техника. Време за първият слънчев излет – време за затягане на колана. California here we come!

Срещу слънцето. С новия SL.

С вариопокрива тъмните облаци над Тихия океан изгубват своята заплашителност – при необходимост Mercedes-Benz SL се превръща за по-малко от 20 секунди от Cabrio в Coupé.

Срещу слънцето. С новия SL.

Той е примамка за погледа. Цвят на лака брилянт син, аеродинамична каросерия с AMG дизайн A-крило с челен делител в цвета на автомобила. Това показва спортни гени, те се намират и под каросерията на новия SL 550<p>В Европа се предлага като SL 500: комбиниран разход на гориво: 9,0 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 205 г/км. Посочените стойности са „измерени NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 № 2 Регламент за изпълнение (ЕО) 2017/1153, които са установени в съзвучие с приложение XII на Разпоредба (ЕО) № 692/2008. Стойностите за разход на гориво са изчислени на базата на тези стойности. Въз основа на законовите промени на меродавния метод за проверка може в меродавния сертификат за съответствие на автомобила за допуска до експлоатация и евент. данъка на автомобила да са нанесени по-високи стойности. Данните не се отнасят за отделен автомобил и не са съставна част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили. Стойностите варират в зависимост от избраното специално оборудване.</p>, с който сега преминаваме границата на град Санта Моника. Неговият суверенен V8-битурбодвигател осигурява силна тяга. За удоволствието от завоите е отговорна добре обмислената концепция на ходовата част, но ще се върнем към това по-късно.

Сега ускоряваме SL и пътуваме по магистралата по дължината на брега на Тихия океан. Ние искаме да знаем какво може да предложи новият SL.

„Без горна част“ през Калифорния – няма нищо по-хубаво.

Pacific Coast Highway 1 води Mercedes-Benz SL Roadster покрай Тихия океан през слънчева Калифорния.

„Без горна част“ през Калифорния – няма нищо по-хубаво.

Пред нас лежи Pacific Coast Highway 1. Той предлага щедро съотношение на пространството върху асфалта и всичко това сред грандиозен пейзаж: отляво се намира Тихия океан, чиито вълни се разбиват плавно в скалите. От Point Mugu, нашата стартова точка, се вижда величествената водна повърхност. Почти 4000 километра по въздух е разстоянието оттук до Хавай. Отдясно се издига скалистият планински пейзаж на Калифорния.

Вариопокривът на Mercedes-Benz SL Roadster се отваря и затваря при необходимост за по-малко от 20 секунди.

Ние пътуваме няколко километра по дължината на брега и първите слънчеви лъчи падат върху SL. Отваряме вариопокрива и пътуваме „без горна част“ покрай брега на Тихия океан, придружавани от V8-двигателя, който ни награждава със своя спортен звук с програмата за шофиране DYNAMIC SELECT „Sport“. Настръхването на кожата е гарантирано.

Gentleman-Roadster.

Gentleman-Roadster.

Първите мили по магистралата вече са зад нас. Докато последните вили в Малибу изчезват в огледалото за обратно виждане, ние се наслаждаваме на релаксиращото удоволствие от шофирането без покрив. SL се показва и по този участък от отсечката като истински Gentleman-Roadster: характеристиката на ходовата част може да се адаптира с помощта на общо пет програми за шофиране DYNAMIC SELECT според Вашите желания – и разбира се според състоянието на пътя. Ние превключваме на програма за шофиране „Comfort“, сега SL все още се усеща спортен, но предлага в сравнение със „Sport“ или „Sport Plus“ осезаемо повече комфорт. Малки и средни дупки в пътната настилка – не сме пощадени и на Pacific Coast Highway 1 – ходовата част ги омекотява без проблеми.

V8-битурбодвигателят също променя своята характеристика с различните програми за шофиране и заедно с ходовата част и двигателят те повлияват и на характеристиката на предавателната кутия и кормилната система. За начало ще останем верни на режима „Comfort“, очарова ни необикновено равномерният ход на двигателя.

На Pacific Coast Highway 1 брилянтносиният Mercedes-Benz SL Roadster с опционални 19’’ алуминиеви джанти с многоспицов дизайн е изцяло в своя елемент.
Дюзите на предния капак на Mercedes-Benz SL Roadster свидетелстват за силата, която се крие отдолу.
Bang & Olufsen® високоговорителят за високи тонове с „Acoustic Lens Technology“ на арматурното табло завършва благородния интериор на Mercedes-Benz SL Roadster оптично и акустично.
Наклонената радиаторна решетка на Mercedes-Benz SL напомня на легендарния състезателен автомобил 300 SL Panamericana.

Спортист, кабриолет, Roadster: новият SL.

Брилянтносиният Mercedes-Benz SL Roadster пътува с опционални 19’’ алуминиеви джанти с многоспицов дизайн на калифорнийския бряг на Тихия океан.

Спортист, кабриолет, Roadster: новият SL.

Преди да тръгнем със SL на лов за завои, спираме на един паркинг и правим кратка почивка. Време е за инвентаризация. Новият SL е внимателно, но ефективно преработен оптично: изключителната радиаторна решетка с модерно интерпретиран „Panamericana“ дизайн и серийният AMG Styling са едновременно отличителни знаци и примамки за погледа. Двата спортни контура на предния капак свидетелстват за спортните гени на този Roadster, който има много отговорно предназначение: той обединява качествата на елегантен Roadster с тези на едно динамично Coupé. Купето също изпълнява спортните и естетически изисквания: важна опорна точка, както и точка на въртене е удобният и висококачествен спортен волан с 3 спици. Скоростта и оборотите се прочитат перфектно с помощта на комбиинструмента с оптика с 2 цилиндъра.

Когато завоите стават зависимост.

Брилянтносиният Mercedes-Benz SL Roadster пътува с опционални алуминиеви джанти с многоспицов дизайн по Pacific Coast Highway 1 в Калифорния.

Когато завоите стават зависимост.

Достатъчно круиз. Сега ще освободим SL от каишката навсякъде, където позволява ограничението на скоростта, и ще хванем по-здраво удобния спортен волан. Deer Creek Road е участък от отсечката с много завои с разлика във височината от около 300 метра, през които SL минава безпроблемно благодарение на своето битурбосвръхпълнене и при това му остава достатъчно голям запас от мощност, за да притисне водача дълбоко в седалката и да извика усмивка на лицето му при преминаването на серпентината.

Задаване на индивидуално пътно поведение с едно докосване с DYNAMIC SELECT на средната конзола на Mercedes-Benz SL Roadster.

Освен това в нашата въображаема пътна книжка записваме: перфектната странична опора на благородните кожени седалки също е серийна. Не е серийна, но е препоръчителна за по-плавно преминаване през завоите - Active Body Control ходова част с функция за наклоняване в завои.

Ако превключвателят DYNAMIC SELECT се настрои на „Curve“, SL се накланя активно в завоя, чрез това действат по-малко G-сили върху пътниците и настройката на ходовата се усеща по-комфортно. Последното е предимство по отношение на дупките в пътната настилка, които дебнат особено по този последен участък от отсечката.

Симфония на удоволствието от шофирането.

Pacific Coast Highway 1 е повече удоволствие, отколкото предизвикателство за брилянтносиния Mercedes-Benz SL Roadster благодарение на опционалната ходова част Active Body Control.

Симфония на удоволствието от шофирането.

Турбодупките са чужда дума за SL-водача, също както и досадните прекъсвания при превключване: ние превключваме на нашата любима програма „Sport Plus“ и изострената в този режим автоматична предавателна кутия 9G-TRONIC превключва предавките почти без забавяне. Преработеното стоманено окачване на ходовата част съставя останалата част от симфонията на удоволствието от шофирането.

Докато предлага необходимия комфорт по магистралата, при спортното движение в завои той блести със спортна стегнатост благодарение на своите непрекъснато регулируеми амортисьори и дава на водача по всяко време достатъчно обратна връзка – това важи и за кормилната система в режим „Sport Plus“, която предоставя още по-директно чувство чрез променено подпомагане на кормилното управление.

Тишина над Тихия океан.

Тишина над Тихия океан.

В един момент всички завои на Deer Creek Road са подчинени. Ние завиваме към уединено чакълесто място за паркиране. Тук горе, високо над Тихия океан първият излет с новия SL стига до достоен завършек. И докато слънцето изчезва зад хоризонта, остава още един кратък момент, за да размишляваме над впечатляващите пътни характеристики на SL. Може би съществуват по-радикални спортни автомобили.

Но SL е страстен, изтънчен и спортен – той е едновременно естет и атлет и точно това е очарователно.

Залязващото слънце на Калифорния подчертава класическия силует на Mercedes-Benz SL.
Характерното лице на Mercedes-Benz SL с изцяло LED фарове убеждава с изключителен дневен и нощен дизайн в здрача на Калифорния.
Характерното лице на Mercedes-Benz SL с изцяло LED фарове убеждава с изключителен дневен и нощен дизайн.