• Дизайн

    Примамка за погледа. От всяка перспектива.

    Изображението показва интериора на Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupés.
    Изображението показва Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé в страничен изглед.
    Изображението показва Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé в страничен изглед на предната част.

    Примамка за погледа. От всяка перспектива.

    Всичко започва с дизайнерски език, за който почти няма думи. Отличава се с типичните пропорции на голямото Luxuscoupé. С форма с дълъг преден капак с мощни уширения и елегантна линия на покрива, включително странични стъкла без рамки. И със задна част, която говори преди всичко за: впечатляващо присъствие на Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé.

    Никой не се отказва доброволно от лукс. Дори при скорост 200. Перфектно обработени материали гарантират шофиране от най-високо ниво: като специално разработените AMG спортни седалки с фина кожа Nappa с AMG специфична графика на седалките. Те предлагат оптимална странична опора и най-висок комфорт – също и на дълги разстояния. Нищо и никой не трябва да пречи на удоволствието от шофирането и на опционалните големи 20 цолови AMG ковани джанти с дизайн кръстосани спици. AMG високоефективна композитна спирачна система с опционални червени лакирани спирачни апарати се грижи за необходимия контрол. Опционално се предлага и AMG керамична високоефективна композитна спирачна система.

  • Техника

    High Performance до под кожата.

    Изображението показва Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé в изглед на предната част.

    High Performance до под кожата.

    Луксът и мощността не са в противоречие. Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé не отрича произхода си от моторния спорт – пропит е в гените му.

    Това се усеща и се вижда: когато докоснете педала за газта и събудите AMG 4,0 литровия V8-битурбодвигател за живот, 450 киловата<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> (612 к.с.) и 900 нютон-метра<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> въртящ момент ускоряват Coupé от 0 до 100 км/ч само за 3,5 секунди. Използва се утвърденото битурбосвръхпълнене, при което двете турбини не са разположени отстрани на редовете с цилиндри, а между тях във V-то между цилиндрите – специалистите го наричат „горещо вътрешно V“. Този основен принцип позволява компактна конструкция на двигателя, както и по-спонтанна реакция на турбокомпресора. Освен това благодарение на изключването на цилиндри, той спада към най-ефективните серийно произвеждани V8-силови задвижвания в света.

    AMG SPEEDSHIFT MCT 9-степенната спортна предавателна кутия, както и AMG спортната ходова част на база AIRMATIC се грижат за възхитителна пътна динамика – благодарение на RACE START функцията още при стартиране. Чисто оптично характерната AMG Panamericana решетка се забеляза веднага. Опция от спортния автомобилизъм, която оптимизира аеродинамиката и подаването на охлаждащ въздух. Основната й форма води началото си от легендарния Mercedes-Benz 300 SL състезателен автомобил.