Новият GLS.

All kinds of strength.

Изображението показва купето на новия Mercedes-Benz GLS SUV.

Запознайте се лично с акцентите на GLS.

Качете се.

Качете се.

Изображението показва екстериора на новия Mercedes-Benz GLS SUV

Все още ли проявявате интерес да се запознаете лично с GLS?

Резервирайте Вашето пробно шофиране сега.

Резервирайте Вашето пробно шофиране сега.

Акценти на автомобила


Най-голямото пространство и комфорт могат да бъдат постигнати само в новия GLS.

А най-доброто е: можете да споделите това очарователно усещане за лукс с шест допълнителни лица.

Акценти на автомобила


Най-голямото пространство и комфорт могат да бъдат постигнати само в новия GLS.

А най-доброто е: можете да споделите това очарователно усещане за лукс с шест допълнителни лица.

Изображението показва кокпита на новия Mercedes-Benz GLS SUV.

Запознайте се с Mercedes-Benz User Experience.

На изображението се вижда новият Mercedes-Benz GLS SUV от странична перспектива.

E-ACTIVE BODY CONTROL.

Мотивът показва интериора на новия Mercedes-Benz GLS SUV.

Задна част на купето като никоя досега.

Дизайн


Максимален комфорт. Почти минималистичен дизайн.

Мощните пропорции, издълженият преден капак и колелата с размер до 23 цола подчертават силата и присъствието. Повърхности с ясно изразени форми и намалени линии създават усещане за лекота и елегантност.

Дизайн


Максимален комфорт. Почти минималистичен дизайн.

Мощните пропорции, издълженият преден капак и колелата с размер до 23 цола подчертават силата и присъствието. Повърхности с ясно изразени форми и намалени линии създават усещане за лекота и елегантност.

Комфорт


Вашите изисквания въобще не могат да са достатъчно големи.

На всяко място в новия GLS се наслаждавате на комфорт от най-високо ниво и на предложения за дигитален инфотейнмънт, както в нито един Mercedes-Benz SUV до сега.

Комфорт


Вашите изисквания въобще не могат да са достатъчно големи.

На всяко място в новия GLS се наслаждавате на комфорт от най-високо ниво и на предложения за дигитален инфотейнмънт, както в нито един Mercedes-Benz SUV до сега.

Акценти Komfort:

Изображението показва кокпита на новия Mercedes-Benz GLS SUV.

Акценти Komfort:

  • Вариативност на товарното отделение
  • Пакет ENERGIZING Plus
  • Напълно цифров широкоекранен кокпит
  • E-ACTIVE BODY CONTROL
  • Пакет AIRMATIC

Безопасност


Безопасност с голям стил.

Оборудван с интелигентни асистиращи системи, новият GLS може да Ви разтовари на волана по-добре от всякога. Така достигате до целта си с още по-малко напрежение и по-безопасно.

Безопасност


Безопасност с голям стил.

Оборудван с интелигентни асистиращи системи, новият GLS може да Ви разтовари на волана по-добре от всякога. Така достигате до целта си с още по-малко напрежение и по-безопасно.

Акценти на безопасността:

На изображението се вижда новия Mercedes-Benz GLS SUV, който се движи по улица.

Акценти на безопасността:

  • Пакет Пътни асистенти Plus
  • Пакет Паркиране с камера 360°
  • Асистент за маневриране на ремарке
  • MULTIBEAM LED

Асистентът за маневриране на ремарке не бива да се използва при ремаркета със съединител против поднасяне.

Mercedes-AMG


Новият Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+.

Mercedes-AMG


Новият Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+.

Мотивът показва новия Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+.

Въртящ момент

850 Nm<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

Ускорение

4,2 сек.

от 0 до 100 км/ч

Мощност

450 kW<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

Mehr zu Mercedes-AMG

Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+: комбиниран разход на гориво: 13,0-12,6 л/100 км, CO2-емисии комбинирани: 295-287 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>