Големият взрив в града.

Големият взрив в града.

Пътят се топи. Или е блестящият филм на фонтаните? За Mercedes-AMG G 63 това е без значение. Той впечатлява със своя експресивен екстериорен дизайн. Външен вид, който заявява още от самото начало: тук аз задавам тона. AMG специфичната радиаторна решетка, предлагащите се опционално колела с размер 22 цола, както и характерната AMG Performance ауспухова система с два странично издадени хромирани двойни ауспухови накрайници придават на култовия обект неговия екстровертен външен вид. При това Mercedes-AMG G 63 не прави разлика между лава и асфалт. Неговият пърформанс е образцов. Той открай време е недостижим до пътя. Но също и в града офроуд гигантът очарова със суверенни ходови характеристики. Това го превръща в цар и извън дивата природа – дори в джунглата на големия град.

Епицентърът на силата.

Изображението показва предната част на новия Mercedes-AMG G 63.
Изображението показва технически детайли на новия Mercedes-AMG G 63.

Епицентърът на силата.

Филигранната техника среща мощния звук: новият Mercedes-AMG G 63 с AMG 4,0-литров V8-битурбодвигател, мощност от 430 киловата (585 к.с.)[1] и максимален въртящ момент от 850 Нютон метра [1] превръща всяко пътуване в интензивно преживяване. Управляемата ауспухова система AMG Performance кара въздуха да вибрира. Водачът може сам да определя звука: от фин, подходящ за шофиране на дълги разстояния до плътно-емоционален. AMG RIDE CONTROL предлага на водача възможността да напасва ходовата част с натискане на бутона. По този начин новият Mercedes-AMG G 63 може да се адаптира към съответните Onroad и Ofrroad терени, както и към индивидуалните желания на водача.