Технически данни.

EQA в цифри.

EQA 250: разход на електрическа енергия в кВч/100 км (комбиниран): 19,0-17,7 ; емисии на CO2 в г/км (комбинирани): 0.[1]

Пробег


Разгръща мощността си още от първата секунда.

Непосредствено удоволствие от шофирането осигуряват впечатляващите стойности на мощността и ефективността, както и неочаквано доброто ускорение на електрическия автомобил.

Пробег


Разгръща мощността си още от първата секунда.

Непосредствено удоволствие от шофирането осигуряват впечатляващите стойности на мощността и ефективността, както и неочаквано доброто ускорение на електрическия автомобил.

140

кВт номинална мощност

375

Nm при 1/мин номинален въртящ момент

160

км/ч максимална скорост

EQA 250: разход на електрическа енергия в кВч/100 км (комбиниран): 19,0-17,7 ; емисии на CO2 в г/км (комбинирани): 0.[1]

Електрическо силово предаване


Един компактен модул, който ще Ви изведе напред.

Електрическо силово предаване


Един компактен модул, който ще Ви изведе напред.
Изображението показва електрическото силово предаване (eATS) на EQA от Mercedes-EQ с асинхронен двигател.

Компонентите на задвижването на EQA.

EQA дължи спортната си мощ на електрическия асинхронен двигател, свързан към предния мост. Заедно с охладителната система, силовата електроника и едностепенната предавателна кутия с постоянно предавателно отношение с диференциала, този двигател е част от високо интегриран, компактен модул – електрическото силово предаване (eATS).

EQA 250: разход на електрическа енергия в кВч/100 км (комбиниран): 19,0-17,7 ; емисии на CO2 в г/км (комбинирани): 0.[1]

Акумулаторна батерия


Централен акумулатор за енергия с висока плътност на мощността.

Високоволтовата литиево-йонна акумулаторна батерия е мощното сърце на EQA. Тя включва пет модула и е разположена под кабината за пътниците в средата на автомобила.

Акумулаторна батерия


Централен акумулатор за енергия с висока плътност на мощността.

Високоволтовата литиево-йонна акумулаторна батерия е мощното сърце на EQA. Тя включва пет модула и е разположена под кабината за пътниците в средата на автомобила.

За съжаление желаното видео не е достъпно в момента. Моля, опитайте отново по-късно.

66,5

кВч енергосъдържание

420

V максимално напрежение

190

Ah номинален капацитет

EQA 250: разход на електрическа енергия в кВч/100 км (комбиниран): 19,0-17,7 ; емисии на CO2 в г/км (комбинирани): 0.[1]

Термоуправление със серийна термопомпа.

Изображението показва компонентите на високоволтовата литиево-йонна акумулаторна батерия в новия EQA, изцяло електрическия компактен SUV от Mercedes-EQ.

Термоуправление със серийна термопомпа.

Със серийната си автоматична система за климатизация EQA предлага висок климатичен комфорт. За тази цел той разполага с добре обмислено термоуправление със серийна термопомпа. С многобройните си иновативни детайли, като например оползотворяването на отпадъчната топлина от електрическото задвижване, системата е разработена с цел постигане на висока ефективност и следователно на възможно най-дълъг пробег.

EQA 250: разход на електрическа енергия в кВч/100 км (комбиниран): 19,0-17,7 ; емисии на CO2 в г/км (комбинирани): 0.[1]

Размери


Електрически атлет с компактни размери.

Въпреки компактните си размери и акумулаторната батерия, разположена в пода на автомобила, EQA разполага с голям обем на багажника.

Размери


Електрически атлет с компактни размери.

Въпреки компактните си размери и акумулаторната батерия, разположена в пода на автомобила, EQA разполага с голям обем на багажника.

Чертежът с размери показва Mercedes-Benz EQA отпред.
Чертежът с размери показва Mercedes-Benz EQA отпред.
Чертежът с размери показва Mercedes-Benz EQA отзад.
Чертежът с размери показва изглед отстрани на Mercedes-Benz EQA.
Чертежът с размери показва Mercedes-Benz EQA отгоре.

EQA 250: разход на електрическа енергия в кВч/100 км (комбиниран): 19,0-17,7 ; емисии на CO2 в г/км (комбинирани): 0.[1]

[1] Посочените стойности са определени съгласно предписания метод за измерване. Разходът на електроенергия и пробегът са определени въз основа на Регламент 692/2008/ЕО. Разходът на електрическа енергия и пробегът зависят от конфигурацията на автомобила.