Mercedes-AMG C-класа.

Mercedes-AMG C-класа.

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Дебютант – а не начинаещ.

    Изображението показва Mercedes-AMG C 43 4MATIC T-модел в страничен изглед на предната част.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC T-модел се представя с AMG-радиаторна решетка с двойна ламела.

    Изображението показва Mercedes-AMG C 43 4MATIC T-модел в страничен изглед.

    Идеален придружител за всяко пътуване: Mercedes-AMG C 43 4MATIC T-модел.

    Дебютант – а не начинаещ.

    След фейслифт по-голямата мощност на двигателя и ярко изразеният спортен дизайн правят Mercedes-AMG C 43 4MATIC T-модел още по-атрактивен. Със специфичния дизайн и повишената мощност на 3,0 литровия V6-битурбодвигател на 287 kW<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> (390 к.с.) Mercedes-AMG C 43 4MATIC T-модел е изключително атрактивен дебют в света на пърформанса. Външно автомобилът не оставя никакво съмнение за произхода си: новата AMG предна престилка и AMG радиаторната решетка с двойна ламела с надпис „AMG“, както и новата задна броня с характерен дифузор и два кръгли двойни ауспухови накрайника подчертават перфектно олицетворението на ежедневна практичност и спортен характер. Благодарение на AMG Performance 4MATIC задвижването на всички колела и AMG SPEEDSHIFT TCT 9-степенна предавателна кутия можете оптимално да се насладите на качествата на спортен автомобил.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC T-модел: разход на гориво в населено място/извън населено място/комбиниран: XXX л/100 км, комбинирани CO2-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

  • Mercedes-AMG C 63

    Съвсем ясно: истински лидер.

    Изображението показва Mercedes-AMG C 63 T-модел в страничен изглед на предната част.

    С характерна AMG типична радиаторна решетка Mercedes-AMG C 63 T-модел е още по-спортен.

    Съвсем ясно: истински лидер.

    Най-ясният белег за обхватния фейслифт на новата C-класа е типичната за AMG радиаторна решетка. Но и мощността на AMG 4,0 литровия V8-битурбодвигател беше повишена за Mercedes-AMG C 63 T-модел на 350 kW<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> (476 к.с.). Максималният въртящ момент е както досега 650 нютон-метра<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>. Новата AMG SPEEDSHIFT MCT 9-степенна спортна предавателна кутия позволява времена за превключване почти на ниво спортен автомобилизъм. Серийната AMG спортна ауспухова система предоставя емоционален 8-цилиндров звук на двигателя и при желание управляемата ауспухова система AMG Performance повишава допълнително звуковото изживяване.

    Mercedes-AMG C 63 T-модел: разход на гориво градско/извънградско/комбиниран: XXX л/100 км, комбинирани CO₂-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

  • Mercedes-AMG C 63 S

    Спортна естетика par excellence.

    Изображението показва Mercedes-AMG C 63 S T-модел в страничен изглед на предната част.

    Новатор и като профил: Mercedes-AMG C 63 S T-модел

    Изображението показва Mercedes-AMG C 63 S T-модел в страничен изглед на задната част.

    Отново малко по-стремителен в сравнение с неговия „малък“ брат: Mercedes-AMG C 63 S T-модел.

    Изображението показва Mercedes-AMG C 63 S T-модел в изглед на задната част.

    Още по-атрактивен благодарение на новата задна броня с по-изразен дифузор.

    Спортна естетика par excellence.

    И новият Mercedes-AMG C 63 S T-модел е украсен от типичната за AMG радиаторна решетка и така показва отдалеч: AMG инженерите извлякоха за фейслифта мощност на AMG 4,0 литровия V8-битурбодвигател от 375 kW<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> (510 к.с.) и максимален въртящ момент от 700 нютон-метра. AMG RIDE CONTROL спортната ходова част с тристепенно регулируемо демпфериране позволява напречно ускорение и сцепление от най-високо ниво и прави от новия Mercedes-AMG C 63 S T-модел един изключителен пърформанс автомобил. Благодарение на AMG DYNAMIC SELECT със специфичните за AMG програми за шофиране „Поледица", „Individual“, „Comfort“, „Sport“ и „Sport+“ могат да се адаптират многобройни параметри на Mercedes-AMG C 63 S Limousine. Като най-мощен модел на C-класата тя разполага допълнително с програма за шофиране „RACE“.

    Mercedes-AMG C 63 S T-модел: разход на гориво градско/извънградско/комбиниран: XXX л/100 км, комбинирани CO₂-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>