C-класа Cabriolet.

Never stop improving

Акценти на автомобила


Динамиката е поведение.

Никога не почива, а винаги отново доказва иновационната си сила.

Акценти на автомобила


Динамиката е поведение.

Никога не почива, а винаги отново доказва иновационната си сила.

Изображението показва страничен изглед на предната част на Mercedes-Benz C-класа Cabriolet.
Изображението показва интериора на Mercedes-Benz C-класа Cabriolet.
Изображението показва страничен изглед на задната част на Mercedes-Benz C-класа Cabriolet.

Дизайн


C-класа Cabriolet се представя в най-добра форма както отвън, така и отвътре.

C-класа Cabriolet идва директно от тренировъчния лагер и се представя в най-добра форма както отвън, така и отвътре.

Дизайн


C-класа Cabriolet се представя в най-добра форма както отвън, така и отвътре.

C-класа Cabriolet идва директно от тренировъчния лагер и се представя в най-добра форма както отвън, така и отвътре.

Комфорт


Тук се показва бъдещето.

Новият волан с Touch Control бутони, изцяло дигиталните инструменти и дисплеи, включително новото инфотейнмънт поколение и и гласовите команди, позволява съвременно управление.

Комфорт


Тук се показва бъдещето.

Новият волан с Touch Control бутони, изцяло дигиталните инструменти и дисплеи, включително новото инфотейнмънт поколение и и гласовите команди, позволява съвременно управление.

Акценти на комфорта:

Изображението показва интериора на Mercedes-Benz C-класа Cabriolet.

Акценти на комфорта:

  • AIR BODY CONTROL
  • Безжична зарядна система за мобилни крайни устройства
  • Cabrio-пакет Comfort

Безопасност


Доверете се на пътни асистенти от най-ново поколение.

Многобройни асистиращи системи и системи за безопасност в C-класа Cabriolet могат значително да Ви разтоварят.

Безопасност


Доверете се на пътни асистенти от най-ново поколение.

Многобройни асистиращи системи и системи за безопасност в C-класа Cabriolet могат значително да Ви разтоварят.

Акценти на безопасността:

Изображението показва страничен изглед на задната част на Mercedes-Benz C-класа Cabriolet.

Mercedes-AMG


Mercedes-AMG

Динамична от пръв поглед.

Mercedes-AMG


Mercedes-AMG

Динамична от пръв поглед.

  • Mercedes-AMG C-класа

    Mercedes-AMG

    Изображението показва 3 модела на Mercedes-AMG C кабриолети.

    Mercedes-AMG C-класа Cabriolet: C 43, C 63 и C 63 S.

    Mercedes-AMG

    Всеобхватните преустройства в екстериора, интериора и под капака не оставят никакво съмнение: пърформанс и динамика са значително подобрени и правят Mercedes-AMG C-класа Cabriolet още по-атрактивна.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet | Mercedes-AMG C 63 Cabriolet | Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet: разход на гориво градско/извънградско/комбиниран: XXX л/100 км, комбинирани CO₂-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Дебютант – а не начинаещ

    Изображението показва Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet в страничен изглед на предната част отгоре.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet се представя с AMG радиаторна решетка с двойна ламела.

    Изображението показва das Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet в страничен изглед на задната част отгоре.

    Характерният дифузор и двата кръгли двойни ауспухови накрайници представляват пърформанс в чист вид.

    Изображението показва интериора на Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet от посоката на погледа на спътника.

    Новият AMG волан с Touch-Control бутони предлага широки възможности за управление.

    Изображението показва 3,0 литровия V6-битурбодвигател на Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet в страничен изглед на предната част.

    Мощността на 3,0 литровия V6-битурбодвигател беше повишена 287 kW (390 к.с.).

    Дебютант – а не начинаещ

    След фейслифт по-голямата мощност на двигателя и ярко изразеният спортен дизайн правят Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet още по-атрактивен. Със своя отличителен дизайн и повишена мощност на 3,0 литровия V6-битурбодвигател на 287 kW<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> (390 к.с.) Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet прави изключителен дебют в света на постиженията. Външно автомобилът не оставя никакво съмнение за произхода си: новата AMG предна престилка и AMG радиаторна решетка с двойна ламела както и новата задна броня с характерен дифузор и двата кръгли двойни ауспухови накрайника подчертават перфектно олицетворението на ежедневна практичност и спортен характер. Благодарение на AMG Performance 4MATIC задвижването на всички колела и AMG SPEEDSHIFT TCT 9-степенна предавателна кутия можете оптимално да се насладите на качествата на спортен автомобил.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet: разход на гориво градско/извънградско/комбиниран: XXX л/100 км, комбинирани CO₂-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

    XX.XXX

    Мощност в киловати<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> (xxx к.с.)

    X,X

    Ускорение от 0 до 100 км/ч в сек

  • Mercedes-AMG C 63

    Сила, съчетана с класа

    Изображението показва Mercedes-AMG C 63 Cabriolet в страничен изглед на предната част.

    Характерната AMG специфична радиаторна решетка
    придава още по-спортен вид на Mercedes-AMG C 63 Cabriolet.

    Изображението показва интериора на Mercedes-AMG C 63 и C 63 S Cabriolet с посока на погледа към предните седалки.

    Чиста атмосфера на спортен автомобил благодарение на ексклузивно създадения за Mercedes-AMG C 63 и C 63 S интериор.

    Изображението показва AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател и AMG RIDE CONTROL ходова част в страничeн изглед.

    AMG RIDE CONTROL ходова част и традиционно мощният AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател осигуряват сила и контрол.

    Сила, съчетана с класа

    Атлетичен дизайн и екстремна динамика: Mercedes-AMG C 63 Cabriolet означава реален пърформанс. Дизайнът на предната част с новата AMG специфична радиаторна решетка го показва ясно още на пръв поглед. Под капака са на разположение типичните AMG запаси от мощност 350 kW<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> (476 к.с.) и 650 нютон-метра въртящ момент, които благодарение на AMG SPEEDSHIFT MCT 9-степенна предавателна кутия се превръщат в пътни характеристики. AMG чувството е забележимо във всеки детайл на интериора – резултатът е сливане на подбрани материали и спортна атмосфера.

    Mercedes-AMG C 63 Cabriolet: разход на гориво градско/извънградско/комбиниран: XXX л/100 км, комбинирани CO₂-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

    XX.XXX

    Мощност в киловати<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> (xxx к.с.)

    X,X

    Ускорение от 0 до 100 км/ч в сек

  • Mercedes-AMG C 63 S

    Пърформанс с възможно най-високо ниво на мощност

    Изображението показва Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet в страничен изглед на предната част.

    Дори и профилът му е на истински новатор: Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet.

    Изображението показва Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet в страничен изглед на предната част.

    Отново малко по-стремителен в сравнение с неговия „малък“ брат: Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet.

    Изображението показва Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet в страничен изглед на задната част.

    Още по-атрактивен благодарение на новата задна броня с по-изразен дифузор.

    Изображението показва интериора на Mercedes-AMG C 63 и C 63 S Cabriolet с посока на погледа към предните седалки.

    Чиста атмосфера на спортен автомобил благодарение на ексклузивно създадения за Mercedes-AMG C 63 и C 63 S интериор.

    Изображението показва AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател и AMG RIDE CONTROL ходова част в страничeн изглед.

    AMG RIDE CONTROL ходова част и традиционно мощният AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател осигуряват сила и контрол.

    Пърформанс с възможно най-високо ниво на мощност

    Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet е по-забележителен и изразителен отвсякога – и не само благодарение на новия дизайн на предната част с AMG специфична радиаторна решетка. Новата оформена задна част допринася за атлетичния дизайн на автомобила. AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател с 375 kW<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> (510 к.с.) и 700 нютон-метра въртящ момент пренася AMG типичните запаси от мощност на пътя. АMG SPEEDSHIFT MCT 9-степенната предавателна кутия въодушевява с кратко време за реакция и променящо се удоволствие от шофирането благодарение на AMG DYNAMIC SELECT програмите за шофиране „Comfort“, „Sport“, „Sport+“, „ Glätte/Поледица“ и „Individual“, както и „RACE“-програмата, ексклузивно за Mercedes-AMG C 63 S.

    Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet: разход на гориво градско/извънградско/комбиниран: XXX л/100 км, комбинирани CO₂-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

    XX.XXX

    Мощност в киловати<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> (xxx к.с.)

    X,X

    Ускорение от 0 до 100 км/ч в сек