Пърформанс.

Изживейте AMG Driving Performance с всички сетива: в новия AMG GT Roadster.

Mercedes-AMG GT C Roadster: комбиниран разход на гориво: 12,5 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 284 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

Модели


Научете повече за Mercedes-AMG GT Roadster моделите.

Модели


Научете повече за Mercedes-AMG GT Roadster моделите.

  • Mercedes-AMG GT Roadster

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster обединява перфектно стила на живот и спортния характер. С максимална скорост от 302 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,0 секунди той съчетава най-висок пърформанс и релаксиращ круиз. AMG спортната ходова част, активната система за регулиране на въздуха и висококачественият интериор образуват акцентите на Mercedes-AMG GT Roadster.

    Изображението показва характерната предна част на Mercedes-AMG GT Roadster при шофиране.
    Изображението показва Mercedes-AMG GT Roadster от птичи поглед.
    Изображението показва Mercedes-AMG GT Roadster от странична перспектива при отваряне на гюрука.

    350 kW (476 к.с.)<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    Номинална мощност

    До

    630 Nm

    Въртящ момент

  • Mercedes-AMG GT S Roadster

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    Изключителният пърформанс на Mercedes-AMG GT Roadster се повишава още повече при GT S. <p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>AMG 4,0 литровият V8 битурбодвигател с 384 kW (522 к.с.) и 670 Nm в сравнение с Mercedes-AMG GT достига с 34 kW (46 к.с.) повече мощност. AMG RIDE CONTROL ходовата част е регулируема в три степени – от комфортна до спортно стегната. Roadster ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди и при необходимост достига максимална скорост от 308 км/ч.

    384 kW (522 к.с.)<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    Номинална мощност

    До

    670 Nm<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    Въртящ момент

    Изображението показва характерната предна част на отворен Mercedes-AMG GT S Roadster при шофиране в завой.
    Изображението показва характерната задна част на отворен Mercedes-AMG GT S Roadster през нощта на пътя.
    Изображението показва отворен Mercedes-AMG GT S Roadster в страничен изглед с отворена врата на водача.
  • Mercedes-AMG GT C Roadster

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Roadster е най-интензивният начин да изживеете един спортен автомобил. Неограниченoто удоволствие от шофирането без покрив и впечатляващият пърформанс осигуряват чиста емоционалност. С максимална скорост от 316 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди той се ориентира непосредствено по граничната зона на шофиране. Към акцентите спадат AMG управлението на задния мост, AMG RIDE CONTROL ходовата част и широката задна част.

    Изображението показва характерната предна част на Mercedes-AMG GT C Roadster при шофиране.
    Изображението показва интериора на Mercedes-AMG GT C Roadster.
    Изображението показва Mercedes-AMG GT C Roadster при шофиране.

    410 kW (557 к.с.)<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    Номинална мощност

    До

    680 Nm<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    Въртящ момент

  • Mercedes-AMG GT R Roadster

    Mercedes-AMG GT R Roadster.

    Mercedes-AMG GT R Roadster.

    Вълнуващото преплитане на красавицата и звярът: Mercedes-AMG GT R Roadster обединява експресивен дизайн с Open-Air-стил на живот. С 430 kW (585 к.с.)<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> мощен V8-битурбодвигател, регулируемото винтово окачване с активно управление на задния мост, активната аеродинамика и интелигентната лека конструкция лимитираният до 750 екземпляра модел е новият флагман с ексклузивен пърформанс.

    430 kW (585 к.с.)<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    Номинална мощност

    До

    700 Nm<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    Въртящ момент

    Изображението показва Mercedes-AMG GT R Roadster.
    Изображението показва Mercedes-AMG GT R Roadster.
    Изображението показва Mercedes-AMG GT R Roadster.

Mercedes-AMG GT Roadster: комбиниран разход на гориво: 11,5-11,4 л/100 км; комбинирани CO2-емисии: 262-261 г/км;
Mercedes-AMG GT S Roadster: комбиниран разход на гориво: 11,5 л/100 км; комбинирани CO2-емисии: 262 г/км;
Mercedes-AMG GT C Roadster: комбиниран разход на гориво: 12,5 л/100 км; комбинирани CO2-емисии: 284 г/км;
Mercedes-AMG GT R Roadster: комбиниран разход на гориво: 12,5 л/100 км; комбинирани CO2-емисии: 284 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

Ходови характеристики


Когато шофирането се превръща в преживяване.

Двигател, ходова част или предавателна кутия – Mercedes-AMG GT Roadster е създаден за високи постижения.

Ходови характеристики


Когато шофирането се превръща в преживяване.

Двигател, ходова част или предавателна кутия – Mercedes-AMG GT Roadster е създаден за високи постижения.

Запознайте се със задвижването и пътната динамика на Mercedes-AMG GT Roadster.

AMG ауспухова система

Типичният AMG V8-звук е мощен при ускоряването. При константна скорост шумообразуването е по-резервирано. Два интегрирани, хромирани ауспухови накрайника задават оптични акценти.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

7-степенната предавателна кутия с двоен съединител очарова със стремително време за превключване и емоционална междинна газ. DYNAMIC SELECT предлага също особено комфортни програми за шофиране за релаксиращ, ефективен круиз.

Предавателнате кутия с двоен съединител се състои от два предавателни механизма: единият предава теглителната сила на колелата, докато другият вече избира предварително следващата предавка. Това позволява спонтанна смяна на предавките и екстремно кратко време за превключване.

Torque-Tube

Средноразположеният двигател при предната ос образува здраво единство с разположената отзад предавателна кутия с двоен съединител. Двата компонента са свързани помежду си чрез Torque-Tube без огъване и усукване .

Във вътрешността се върти екстремно лек и устойчив на усукване задвижващ вал от карбон. Той предава по-нататък мощността на 4,0 литровия V8-битурбодвигател последователно на AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. Тя превръща силата в ускорение. Невероятно бързо и вълнуващо.

AMG спортна ходова част

Чрез перфектното използване на успешната в моторния спорт концепция на двойния напречен носач AMG ходовата част позволява и убедителен пърформанс за състезателно трасе.

Kонцепцията на двойния напречен носач осигурява отлична напречна динамика и стабилност при движение при високи скорости и добро изолиране от външни влияния като страничен вятър, неравности на пътя или повишаване на коефициента на триене.

AMG V8-битурбодвигател

4,0 литровият AMG V8-битурбодвигател развива мощност до 350 kW (476 к.с.) и разгръща максимален въртящ момент от 630 Nm. Също така впечатляващо е неговото сухо тегло от само 245 кг.

Алуминиeвият цилиндров блок предлага най-висока якост при ниско тегло. Двата турбокомпресора са екстремно компактно монтирани в така нареченото „горещо вътрешно V“. Резултатът: оптимална реакция, екстремна тягова сила и при ниски обороти, както и подобрени емисионни стойности.

AMG RIDE CONTROL ходова част

От комфортни круизи до спортно шофиране: с едно натискане на бутона ходовата част се настройва по Вашите желания.

С „Comfort“ получавате балансирана характеристика на демпфериране, „Sport“ и „Sport+“ Ви помагат със стегната настройка при спортно шофиране. Вие избирате!

Mercedes-AMG GT Roadster: комбиниран разход на гориво: 11,5-11,4 л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: 262-261 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

Архитектура на автомобила


Архитектура на автомобила за най-висок пърформанс.

Създадена за да въодушевява: архитектурата на Mercedes-AMG GT Roadster позволява превъзходен пърформанс за спортен автомобилизъм.

Архитектура на автомобила


Архитектура на автомобила за най-висок пърформанс.

Създадена за да въодушевява: архитектурата на Mercedes-AMG GT Roadster позволява превъзходен пърформанс за спортен автомобилизъм.

  • Сцепление

    Стъпил на земята предводител.

    Стъпил на земята предводител.

    Силовото предаване в ос трансаксиална конструкция позволява подпомагащо сцеплението разпределяне на тежестта от 47 % отпред и 53 % отзад. AMG блокиращият диференциал на задния мост подобрява сцеплението специално при спортен стил на шофиране за да избегне приплъзване на вътрешното задвижващо в завоя колело.

    Ос трансаксиалната конструкция на Mercedes-AMG GT Roadster позволява оптимално сцепление специално при спортен стил на шофиране.

    47 / 53

    Перфектен баланс: отпред по-лек, отколкото отзад.

    Mercedes-AMG GT Roadster: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

  • Напречна динамика

    Превъзходна във всяка ситуация.

    Системата на сухия картер позволява по-нисък център на тежестта на автомобила и осигурява превъзходна напречна динамика в Mercedes-AMG GT Roadster.

    Превъзходна във всяка ситуация.

    Системата на сухия картер позволява по-нисък център на тежестта на автомобила и превъзходна напречна динамика. Регулируемата в три степени AMG RIDE CONTROL ходова част, както и downforce-оптимизираната аеродинамика придават на Mercedes-AMG GT Roadster стабилно и хармонично пътно поведение до лимита. Алуминиевата конструкция осигурява екстремно здрава каросерия за възможно най-добра напречна и надлъжна динамика и най-голяма прецизност на кормилното управление.

    Mercedes-AMG GT S Roadster: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

  • Аеродинамика

    Оптимална аеродинамика.

    Оптимизирана облицовка на външната страна на пода за възможно най-добър поток на отработения въздух на масления охладител и подобрено обдухване на задния дифузор.
    Активната система за регулиране на въздуха в долната зона на предната престилка осигурява извисената аеродинамика на Mercedes-AMG GT Roadster.

    Оптимална аеродинамика.

    Разработената с Know How за моторния спорт аеродинамична концепция на Mercedes-AMG GT помага на водача при динамичен и безопасен стил на шофиране. Тя обединява аеродинамична стабилност с минимално съпротивление на въздуха и интегрира достатъчно охлаждане и захранване с въздух на всички компоненти. AIRPANEL на предната престилка и електрически изваждащият се повдигнат заден спойлер активно адаптират аеродинамиката към актуалната пътна ситуация.

AMG керамична високоефективна композитна спирачна система


Спирачна ефективност като в моторния спорт – с технологиите на AMG.

AMG керамична високоефективна композитна спирачна система


Спирачна ефективност като в моторния спорт – с технологиите на AMG.

Спирачният диск с AMG високоефективна композитна спирачна система на Mercedes-AMG GT Roadsters е монтиран на стена за презентация.

Дисковете от подсилена с въглеродни влакна керамика подкупват с особено голяма степен на твърдост и са същевременно 40 % по-леки от традиционните композитни спирачни дискове. Предимствата от това: повишен експлоатационен живот, по-кратък спирачен път, прецизна точка на съпротивление и най-голяма устойчивост.

AMG специално оборудване


Още повече Driving Performance. Още повече GT Feeling.

AMG специално оборудване


Още повече Driving Performance. Още повече GT Feeling.

    Пакет AMG DYNAMIC PLUS

    Изображението показва интериора на Mercedes-AMG GT Roadster с пакет AMG DYNAMIC PLUS.

    Пакет AMG DYNAMIC PLUS означава максимално удоволствие от шофирането и възможно най-добра маневреност. Той обединява High-Performance-компоненти за още повече увеличена пътна динамика. По този начин удоволствието от шофирането става по-емоционално.

    От X.XXX,XX €

    COMAND Online

    Изображението показва мултимедийната система COMAND Online с приложението AMG TRACK PACE в Mercedes-AMG GT Roadster.

    С COMAND Online, идеално интегрираната в кокпита премиум навигация на Mercedes Look-and-Feel, достигате до целта по-бързо и по-щадящо нервите. Live-Traffic-информация за трафика реално време и Car-to-X-комуникация дава възможност за избягване на задръствания и ранно разпознаване на възможни източници на опасност.
    С AMG TRACK PACE-App получавате детайлен и професионален анализ на Вашия собствен стил на шофиране. По този начин и без инструктор можете да подобрите Вашия пърформанс по блокирани отсечки и да се сравнявате с други водачи. Изобразяването е ясно, интуитивно и разбираемо. Вие можете да записвате Вашите пътни данни и да ги споделяте например в социалните мрежи с други, които обичат надпреварата.

    От X.XXX,XX €

    AMG керамична високоефективна композитна спирачна система

    Изображението показва AMG керамична високоефективна композитна спирачна система на Mercedes-AMG GT Roadster.

    Надеждност в екстремни ситуации, дори след няколко пъти последователно пълно спиране: AMG керамичната високоефективна композитна спирачна система предлага стойности на забавяне, на които можете да разчитате самите Вие в изключителни ситуации. Освен това е по-лека от традиционните спирачни системи – по-малко нересорни маси за повече пътна динамика и маневреност.

    От X.XXX,XX €

    Mercedes-AMG бранд


    The World of Driving Performance.

    Mercedes-AMG бранд


    The World of Driving Performance.

    Изображението показва няколко Mercedes-AMG GT модела.

    Запознайте се с необикновено голямото разнообразие на Mercedes-AMG автомобилите и ще бъдете увлечени от концентрирания Driving Performance.

    Mercedes-AMG GT S Coupé: комбиниран разход на гориво: 11,5 л/100 км; комбинирани CO2-емисии: 262 г/км;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: комбиниран разход на гориво: 12,5 л/100 км; комбинирани CO2-емисии: 284 г/км;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: комбиниран разход на гориво: 12,5 л/100 км; комбинирани CO2-емисии: 284 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

    Mercedes-AMG GT Roadster: комбиниран разход на гориво: 11,5-11,4 л/100 км; комбинирани CO2-емисии: 262-261 г/км;
    Mercedes-AMG GT S Roadster: комбиниран разход на гориво: 11,5 л/100 км; комбинирани CO2-емисии: 262 г/км;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: комбиниран разход на гориво: 12,5 л/100 км; комбинирани CO2-емисии: 284 г/км;
    Mercedes-AMG GT R Roadster: комбиниран разход на гориво: 12,5 л/100 км; комбинирани CO2-емисии: 284 г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>