Страст във всеки детайл.

С най-висока прецизност в изработката възниква един двигател с очарователни качества.

Страст във всеки детайл.

С най-висока прецизност в изработката възниква един двигател с очарователни качества.

Изображението показва демонтирания AMG 4,0-литров V8-битурбодвигател на Mercedes-AMG GT от странична перспектива.
Изображението показва демонтирания AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател на Mercedes-AMG GT в близък план странично.
Изображението показва разглобения AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател на Mercedes-AMG GT в близък план странично..
Изображението показва изглед отзад на демонтирания AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател на Mercedes-AMG GT в близък план.

Сухото тегло на AMG V8-агрегата е само 209 килограма. Алуминиевият цилиндров блок е изработен с технология на леене в пясък и изпълнен с Closed-Deck конструкция. Това предлага най-висока якост при ниско тегло. Двата турбокомпресора са монтирани в така нареченото „горещо вътрешно V“. Това позволява още по-компактен монтаж, поточно оптимизиран въздуховод и перфектни поточни условия за турбокомпресора. Резултатът: оптимална реакция на двигателя и подобрени емисионни стойности. За да се гарантира възможно най-висока топло- и температурна проводимост, сплавта на главата на цилиндъра е облагородена с циркон. А за най-дълъг срок на годност и ход с оптимизирано триене работните повърхности на цилиндрите са покрити чрез разработената от Daimler NANOSLIDE®-технология. Нашият най-важен компонент? Живителна сила.