Performance.

Изживейте AMG Driving Performance в чиста форма: Mercedes-AMG GT Coupé.

Mercedes-AMG GT C Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; CO2-емисии комбинирани: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „WLTP-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

Модели


Научете повече за спиращите дъха модели Mercedes-AMG GT Coupé.

Модели


Научете повече за спиращите дъха модели Mercedes-AMG GT Coupé.

  • Mercedes-AMG GT Coupé

    Mercedes-AMG GT Coupé.

    Mercedes-AMG GT Coupé.

    Mercedes-AMG GT Coupé съчетава очарованието на един автентичен спортен автомобил със специфичното за сегмента лидерство в областта на технологиите ивисока ежедневна практичност. С максимална скорост от 312 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди Mercedes-AMG GT Coupé се адаптира оптимално към спортен стил на живот. Той дава израз на есенцията на пърформанс марката AMG. 

    390 kW (530 к.с.)<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    Номинална мощност

    До

    670 Nm

    Въртящ момент

    Изображението показва предната част на Mercedes-AMG GT Coupé.
  • Mercedes-AMG GT C Coupé

    Mercedes-AMG GT C Coupé.

    Mercedes-AMG GT C Coupé.

    Мощен външен вид и безкрайна елегантност: с мускулеста задна част, широка сходимост и големи колела Mercedes-AMG GT C е на стартова линия. Тази динамична синтеза на състезателния автомобилизъм от изтънчена пътна динамика и чистокръвен моторен спорт привлича погледите не само оптично. Благодарение на специфичните AMG компоненти Mercedes-AMG GT C Coupé достига максимална скорост от 317 км/ч при сензационно ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди.

    410 kW (557 к.с.)<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    Номинална мощност

    До

    680 Nm

    Въртящ момент

    Изображението показва страничната задна част на Mercedes-AMG GT C Coupé.
  • Mercedes-AMG GT R Coupé

    Mercedes-AMG GT R Coupé.

    Mercedes-AMG GT R Coupé.

    Mercedes-AMG GT R Coupé демонстрира AMG компетентността по отношение на разработката и състезателния автомобилизъм и премества пътнодинамичната граница още по-нагоре – ДНК на AMG може да се изживее в още по-чиста форма. Благодарение на директния трансфер на ноу-хау от моторен спорт Mercedes-AMG GT R Coupé очарова с максимална скорост от 318 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди.

    Изображението показва Mercedes-AMG GT R Coupé в страничен изглед.

     

     

     

    430 kW (585 к.с.)<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    Номинална мощност

    До

    700 Nm

    Въртящ момент

Mercedes-AMG GT Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; CO2-емисии комбинирани: XXX г/км;
Mercedes-AMG GT C Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; CO2-емисии комбинирани: XXX г/км;
Mercedes-AMG GT R Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; CO2-емисии комбинирани: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „WLTP-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

Ходови характеристики


Вдъхновен от състезателното трасе.

Mercedes-AMG GT дължи отличния си пърформанс на ориентираната към ефективност архитектура на автомобила.

Ходови характеристики


Вдъхновен от състезателното трасе.

Mercedes-AMG GT дължи отличния си пърформанс на ориентираната към ефективност архитектура на автомобила.

Научете повече за задвижване и пътна динамика на Mercedes-AMG GT.

AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател

Средноразположеният двигател при предната ос разполага своето сухо тегло от само 209 кг в средната част на автомобила. За нисък център на тежестта той е монтиран дълбоко в алуминиевата пространствена рамка.

Посредством ос трансаксиална конструкция двигателят образува здраво единство с разположената отзад предавателна кутия с двоен съединител – за перфектен баланс. Агрегатът работи със система на сухия картер и гарантира оптимално захранване с масло и при високо напречно ускорение.

Torque-Tube

Средноразположеният двигател при предната ос образува здраво единство с предавателната кутия с двоен съединител. Компонентите са свързани помежду си чрез Torque-Tube и не се подават на огъване и усукване .

Във вътрешността се върти екстремно лек и устойчив на усукване задвижващ вал от карбон. Той предава по-нататък мощността на 4,0 литровия V8-битурбодвигател последователно на AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. Тя превръща силата в ускорение. Невероятно бързо и вълнуващо.

AMG RIDE CONTROL ходова част

AMG RIDE CONTROL ходова част с адаптивно променливо демпфериране – серийно в Mercedes-AMG GT S, GT C и GT R – обединява подчертан пърформанс с първокласна култура на движение.

В комбинация с концепцията на двойния напречен носач тя позволява състезателен пърформанс с отлична напречна динамика и стабилност при движение при висока скорост. Тя съгласува характеристиката на демпфериране на всяко отделно колело със стила на шофиране и състоянието на пътя.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G очарова със стремително време за превключване, емоционална междинна газ и пърформанс на ниво спортен автомобилизъм: колкото по-спортен е режимът, толкова по-динамична е реакцията.

Малки скокове на оборотите позволяват оптимално адаптиране на предавките и бърза смяна на предавка без прекъсване на силата на опън. Седем предавки, три програми за шофиране и ръчен режим, както и функция за междинна газ и RACE START позволяват екстремно динамична ускорителна маневра.

AMG високоефективна композитна спирачна система

Отлични стойности на забавяне и голяма устойчивост позволява AMG високоефективната композитна спирачна система с вътрешно вентилирани и перфорирани спирачни дискове.

Предимствата на опционалната AMG керамична високоефективна композитна спирачна система: тя пести също и тегло, има по-висок експлоатационен живот и още по-добра устойчивост.

Оптимално разпределяне на тежестта.

Изображението показва Mercedes-AMG GT R Coupé в изглед на задната част.

Оптимално разпределяне на тежестта.

Благодарение на своя средноразположен двигател при предната ос и AMG SPEEDSHIFT DCT 7G в трансаксиално разположение Mercedes-AMG GT Coupé постига оптимално разпределяне на тежестта от 47 % на 53 % между предния и задния мост. В комбинация с по-нисък център на тежестта на автомобила той гарантира изключително динамично управление и високи скорости в завои. В заключение: надпреварата се печели в завоите.

Mercedes-AMG GT Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; CO2-емисии комбинирани: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „WLTP-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>


Научете повече за пътната динамика на Mercedes-AMG GT Coupé.

Неповторимата комбинация от иновативни технологии от моторния спорт извежда страстта на нашите инженери на пътя и ги прави изключително желани.


Научете повече за пътната динамика на Mercedes-AMG GT Coupé.

Неповторимата комбинация от иновативни технологии от моторния спорт извежда страстта на нашите инженери на пътя и ги прави изключително желани.

карбон. Алуминий. Магнезий. Стомана.

Изображението показва страничен изглед Spaceframe на Mercedes-AMG GT Coupé.

карбон. Алуминий. Магнезий. Стомана.

Това са съставките за каросерията на Mercedes-AMG GT Coupé. Spaceframe е изработена в по-голямата си част от алуминий и тежи само 231 килограма. Иновативна архитектура, която е едновременно лека, стабилна и екстремно здрава. Това е предпоставка за възможно най-добра напречна и надлъжна динамика и най-голяма прецизност на кормилното управление. Екстремно лекият преден модул е от магнезий, намалява инерционната маса пред предния мост и така оптимизира маневреността на спортния автомобил.

  • Алуминиева пространствена рамка тежи само 231 килограма
  • Висока твърдост при усукване и якост на каросерията
  • Висока прецизност на кормилното управление и напречна динамика

Аеродинамика.

Изображението показва задната част на Mercedes-AMG GT R Coupé.

Аеродинамика.

Концепцията за аеродинамика на Mercedes-AMG GT Coupé , разработена с ноу-хау от моторния спорт, подпомага водача при динамичен и безопасен стил на шофиране. Тя обединява аеродинамична стабилност с минимално съпротивление на въздуха и интегрира достатъчно охлаждане и захранване с въздух на всички компоненти. AIRPANEL на предната престилка и електрически изваждащият се повдигнат заден спойлер активно адаптират аеродинамиката към актуалната пътна ситуация.

Оптимално разпределяне на тежестта.

Изображението показва Mercedes-AMG GT R Coupé в изглед на задната част.

Оптимално разпределяне на тежестта.

Благодарение на своя средноразположен двигател при предната ос и AMG SPEEDSHIFT DCT 7G в трансаксиално разположение Mercedes-AMG GT Coupé постига оптимално разпределяне на тежестта от 47 % на 53 % между предния и задния мост. В комбинация с по-нисък център на тежестта на автомобила той гарантира изключително динамично управление и високи скорости в завои. В заключение: надпреварата се печели в завоите.

Mercedes-AMG GT R Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; CO2-емисии комбинирани: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „WLTP-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

AMG V8-битурбодвигател


Запознайте се със сърцето на Mercedes-AMG GT Coupé.

AMG V8-битурбодвигател


Запознайте се със сърцето на Mercedes-AMG GT Coupé.

Лекотата среща ефективната мощност.

Изображението показва демонтирания AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател на Mercedes-AMG GT Coupé от странична перспектива.

Лекотата среща ефективната мощност.

Агрегат със стойности на мощността на ниво спортен автомобилизъм – V8-битурбодвигателят с два намиращи се вътре турбокомпресора е създаден за високи постижения, а динамичните тампони на двигателя са подходящи за всяка пътна ситуация. Освен това системата на сухия картер отново намалява по-ниското монтажно положение. Очарователно: експлозивната реакция с висока тягова сила.

Така звучи пърформансът.

Зелените предни светлини на Mercedes AMG GT R светят от гараж.
Повторно гледане

Така звучи пърформансът.

Впечатляващо, когато V8 разгърне пълната си мощност. Също така увличащ е и звукът на двигателя, който подчертава отличния пърформанс на Mercedes-AMG GT.

AMG високоефективна композитна спирачна система


Спирачна ефективност като в моторния спорт – с технологиите на AMG.

Високоефективната композитна спирачна система на Mercedes-AMG GT Coupé изпъква с отлични стойности на забавяне, прецизно дозиране и висока устойчивост. Големите, вътрешно вентилирани, перфорирани и издълбани спирачни дискове обединяват висока температурна устойчивост и ниско тегло.

AMG високоефективна композитна спирачна система


Спирачна ефективност като в моторния спорт – с технологиите на AMG.

Високоефективната композитна спирачна система на Mercedes-AMG GT Coupé изпъква с отлични стойности на забавяне, прецизно дозиране и висока устойчивост. Големите, вътрешно вентилирани, перфорирани и издълбани спирачни дискове обединяват висока температурна устойчивост и ниско тегло.

Изображението показва AMG високоефективната композитна спирачна система на Mercedes-AMG GT Coupé.

Най-важните отличителни белези на спирачната система:

  • отлични стойности на забавяне чрез големи спирачни дискове, вентилирани изцяло отвътре, прорязани с канали и перфорирани
  • композитна технология за висока устойчивост на спирачните дискове и ниски непружиниращи маси
  • електрическа паркинг-спирачка с комфортно управление през бутонен контактен превключвател под въртящ се такъв за светлините
  • спирачни апарати с надпис "AMG" в червено за AMG GT и GT C или в жълто за AMG GT R (опционално в червено)
  • размер и ефективна мощност на серийната композитна спирачна система са адаптирани към ефективната мощност на автомобила
    опционално за всички двигатели: AMG керамична високоефективна композитна спирачна система за още по-увеличен спирачен пърформанс и срок на годност

Mercedes-AMG GT Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; CO2-емисии комбинирани: XXX г/км;
Mercedes-AMG GT C Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; CO2-емисии комбинирани: XXX г/км;
Mercedes-AMG GT R Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; CO2-емисии комбинирани: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „WLTP-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

AMG специално оборудване


Още повече Driving Performance. Още повече GT Feeling.

AMG специално оборудване


Още повече Driving Performance. Още повече GT Feeling.

    Пакет AMG DYNAMIC PLUS

    Изображението показва интериора на Mercedes-AMG GT Coupé с пакет AMG DYNAMIC PLUS.

    Пакет AMG DYNAMIC PLUS означава максимално удоволствие от шофирането и възможно най-добра маневреност. Той обединява High-Performance-компоненти за още повече увеличена пътна динамика. По този начин удоволствието от шофирането става по-емоционално.

    Видим и осезаем плюс към Вашето удоволствие от шофирането: от AMG Performance волана в микрофибър DINAMICA до стегнато настроената ходова част всичко, което въодушевява спортния водач, е налично на борда. В допълнение динамичните тампони на двигателя и предавателната кутия позволяват постоянно адаптиране на свързването на двигателя и предавателната кутия към каросерията. В зависимост от пътната ситуация свързването е насочено към висок комфорт или висока пътна динамика – за оптимални стойности на демпферирането и твърдостта.

    От X.XXX,XX €

    AMG TRACK PACE

    Изображението показва мултимедийната система COMAND Online с AMG TRACK PACE в Mercedes-AMG GT Coupé.

    AMG TRACK PACE превръща Вашия AMG автомобил във Вашия виртуален състезателен инженер. С помощта на време обиколка, сектор и ускорение, както и избрани телеметрични данни Live Вие може целенасочено да анализирате и подобрявате Вашите умения за шофиране по затворени маршрути.

     

    Предлага се само в комбинация с допълнително специално оборудване.

    От X.XXX,XX €

    AMG керамична високоефективна композитна спирачна система

    Изображението показва AMG керамична високоефективна композитна спирачна система на Mercedes-AMG GT Coupé.

    Надеждност в екстремни ситуации, дори след няколко пъти последователно пълно спиране: AMG керамичната високоефективна композитна спирачна система предлага стойности на забавяне, на които можете да разчитате самите Вие в изключителни ситуации. Освен това е по-лека от традиционните спирачни системи – по-малко нересорни маси за повече пътна динамика и маневреност.

    От X.XXX,XX €

    Mercedes-AMG бранд


    The World of Driving Performance.

    Mercedes-AMG бранд


    The World of Driving Performance.

    The World of Driving Performance.

    Изображението показва Mercedes-AMG лого на двигателя.

    The World of Driving Performance.

    Запознайте се с необикновено голямото разнообразие на Mercedes-AMG автомобилите и ще бъдете увлечени от концентрирания Driving Performance.

    Mercedes-AMG GT S Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: XXX г/км;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: XXX г/км;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; комбинирани CO₂-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „WLTP-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

    Mercedes-AMG GT Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; CO2-емисии комбинирани: XXX г/км;
    Mercedes-AMG GT C Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; CO2-емисии комбинирани: XXX г/км;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: комбиниран разход на гориво: XX,X л/100 км; CO2-емисии комбинирани: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „WLTP-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>