Страст във всеки детайл.

С най-висока прецизност в изработката възниква един двигател с очарователни качества.

Страст във всеки детайл.

С най-висока прецизност в изработката възниква един двигател с очарователни качества.

  • Качества

    Изображението показва демонтирания AMG 4,0-литров V8-битурбодвигател на Mercedes-AMG GT от странична перспектива.
    Изображението показва демонтирания AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател на Mercedes-AMG GT в близък план странично.
    Изображението показва разглобения AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател на Mercedes-AMG GT в близък план странично..
    Изображението показва изглед отзад на демонтирания AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател на Mercedes-AMG GT в близък план.

    Сухото тегло на AMG V8-агрегата е само 209 килограма. Алуминиевият цилиндров блок е изработен с технология на леене в пясък и изпълнен с Closed-Deck конструкция. Това предлага най-висока якост при ниско тегло. Двата турбокомпресора са монтирани в така нареченото „горещо вътрешно V“. Това позволява още по-компактен монтаж, поточно оптимизиран въздуховод и перфектни поточни условия за турбокомпресора. Резултатът: оптимална реакция на двигателя и подобрени емисионни стойности. За да се гарантира възможно най-висока топло- и температурна проводимост, сплавта на главата на цилиндъра е облагородена с циркон. А за най-дълъг срок на годност и ход с оптимизирано триене работните повърхности на цилиндрите са покрити чрез разработената от Daimler NANOSLIDE®-технология. Нашият най-важен компонент? Живителна сила.

  • Изработка

    Техникът поставя лого за качество на AMG 4,0 литровия V8-битурбодвигател, който е собственоръчно сглобен от него.

    Двигателят получава подписа на отговорния техник.

    AMG 4,0 литровите V8-битурбодвигатели на Mercedes-AMG GT се изработват съответно от един специалист.

    Всеки двигател се изгражда ръчно само от един специалист.

    AMG 4,0 литровият V8-битурбодвигател на Mercedes-AMG GT се монтира от специалист.

    Педантичността и прецизността са ключови при изработката.

    AMG 4,0 литровият V8-битурбодвигател на Mercedes-AMG GT се подлага на сложни тестове в тестовата лаборатория.

    V8-двигателят се проверява обстойно.

    One Man – One Engine:

    висококвалифицирана ръчна работа на Mercedes-AMG.

    One Man – One Engine:

    висококвалифицирана ръчна работа на Mercedes-AMG.

    При Mercedes-AMG, за разлика от голямото серийно производство, двигателите R4, V8 и V12 се сглобяват на ръка съгласно философията „One Man — One Engine“. Един техник монтира съответно едно силово задвижване и отговаря като започне от монтажа на коляновия вал в блока на двигателя, премине през монтажа на разпределителния вал и стигне до окабеляването и пълненето с моторно масло – това е ясно видимо от неговия подпис върху AMG логото на двигателя.

    Производствен процес.

    Производствен процес.

    По време на монтажа всеки двигател подлежи на различни проверки, при които се преглеждат за плътност маслените и водните камери. Също така цялата горивна система се проверява за плътност – тук може да бъде установено преминаването на отделна газова молекула. Всички функции на един двигател се проверяват на така наречения студен стенд чрез симулирано съпротивление и изграждане на налягане, при което се прилагат най-модерните измервания на механичните и въздушните вълни. Накрая се използва напълно автоматична система за обработване на изображенията: тя проверява състоянието за доставка на завършения двигател.

    Документация.

    Документация.

    Допълнително се управлява и документира монтажът чрез AMG Trace System. Тази система позволява пълно документиране на различни параметри на процесите като например стойностите на въртящия момент, ъгъл и крива на затягането на всички винтови съединения, нивата на запълване с течности, информация за частите и зареждането, както и проверочните стойности. На монтажните колички са разположени специални компютри, които са свързани безжично с бази данни и документация. В съответствие с монтажния прогрес те показват съответната онлайн информация. Тази съвременна система гарантира безупречно качество на изработката от най-високо ниво. Същевременно тя свързва със своята архитектура традицията на AMG манифактурата за двигатели с модерни, ориентирани към бъдещето системи за производство.

    Афалтербах.

    Афалтербах.

    Високомощните двигатели AMG за различните модели автомобили възникват в AMG манифактура за двигатели Афалтербах на два етажа с 9950 кв.м. използваема площ. Производството е конципирано за с най-голяма гъвкавост. В зависимост от постъпването на поръчката изработката може бързо да бъде адаптирана към актуалните условия на пазара. В производството участват само висококвалифицирани техници с дългогодишен опит. Най-високата прецизност и педантичност се подразбират при ръчната работа. Всички работни стъпки изпълняват строгите Mercedes-Benz критерии за качество, които важат за монтажа на всички други серийни двигатели. В края на краищата и един високомощен двигател AMG трябва да се отличава с типичните за Mercedes надеждност и дълъг експлоатационен живот.