Пърформанс.

Повече пространство. Повече динамика. По-силно усещане, което кара кожата Ви да настръхва.

Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: комбиниран разход на гориво: X,X л/100 км, комбинирани CO₂-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

Модели


Несравним, освен със самия себе си.

Двигателите и моделите на Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати.

Модели


Несравним, освен със самия себе си.

Двигателите и моделите на Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати.

  • Mercedes-AMG GT 43 и 43 4MATIC+

    Изображението показва Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати отпред пред градска панорама.

    Мощен пърформанс от

    270 kW*<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    (367 к.с.*)<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> на редови шестцилиндров бензинов двигател.

    Ускорение за

    4,9 секунди*

    от 0 до 100 км/ч.

    Неочаквано многостранен, изключителен AMG: Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ Coupé с 4 врати обединява впечатляващия пърформанс на спортен автомобил с ежедневната практичност на елегантен автомобил с четири врати. Експресивен дизайн с дълбоко изтеглен преден капак, доминантна предна част и мускулести форми илюстрира спортните гени на Coupé-то с четири врати. Едно натискане на бутона за стартиране потвърждава: Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ Coupé с +4 врати е сред най-добрите. Благодарение на иновативния и високоефективен редови шестцилиндров двигател, на активната аеродинамика и на AMG SPEEDSHIFT TCT 9-степенна предавателна кутия това се случва от старта.

    С изключително атрактивното съотношение цена/стойност спортният автомобил с четири врати се предлага също с изцяло задно задвижване. Оптиката, технологията, оборудването и възможности за индивидуализация съответстват на тези на шестцилиндровите варианти със задвижване на всички колела 4MATIC+.

    *Гореспоменатите стойности се отнасят за Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Изображението показва Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати в страничен изглед пред стъклена фасада.

    Спортна мощност от

    320 kW<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    (435 к.с.)<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> с 3,0-литровия агрегат.

    Мощен спринт за

    4,5 секунди

    от 0 до 100 км/ч.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ Coupé с 4 врати обединява впечатляващия пърформанс на спортен автомобил с ежедневната практичност на елегантен автомобил с четири врати. Експресивен дизайн с дълбоко изтеглен преден капак, доминантна предна част и мускулести форми илюстрира спортните гени на Coupé-то с четири врати. Едно натискане на бутона за стартиране потвърждава: Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ Coupé с 4 врати е сред най-добрите. Благодарение на иновативния и високоефективен редови шестцилиндров двигател с XXX KW (XXX к.с.)<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>, на активната аеродинамика и на AMG SPEEDSHIFT TCT 9-степенната предавателна кутия това е възможно още от старта.

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Изображението показва Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати косо отпред на състезателно трасе.

    Мощен пърформанс от

    мощност 430 kW<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    (585 к.с.)<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> V8-битурбодвигателя

    Експлозивни спринтове за

    3,4 секунди

    от 0 до 100 км/ч.

    Като вълнуващ Gran Turismo Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ Coupé с 4 врати е оптималният придружител за всички, които ценят вълнуващия пърформанс, комфорт и многостранност. Съвременният, мощен V8 битурбодвигател при това доставя завладяващо удоволствие от шофирането във всички диапазони на оборотите и обединява впечатляваща динамика с удивителна ефективност. Иновативни технологии като напълно променливото задвижване на всички колела 4MATIC+, както и серийното управление на задния мост при V8-цилиндров двигател осигуряват тяга и управляемост на ниво моторен спорт. AMG SPEEDSHIFT MCT 9-степенната предавателна кутия с RACE START-функция позволява вълнуващи спринтове от 0 до 100 км/ч за само 3,4 секунди.

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Изображението показва Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати косо отзад пред градска панорама.

    Голяма мощност от

    470 kW<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p>

    (639 к.с.) на V8-битурбодвигателя.

    Ускорение за

    3,2 секунди

    от 0 до 100 км/ч.

    Пътна динамика на ниво спортен автомобилизъм, експлозивни спринтове, най-висок комфорт. Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ Coupé с 4 врати маркира челна позиция на семейството от модели с четири врати. Неговите динамични AMG тампони на двигателя се грижат при всяка пътна ситуация за възможно най-добро свързване на двигателя с мощност 470 kW (639 к.с.)<p>Данни за номиналната мощност и номиналния въртящ момент съгласно Разпоредба (ЕО) № 715/2007 във валидната към момента версия.</p> към каросерията. Именно при спортния стил на шофиране електронно регулируемият AMG блокиращ диференциал на задния мост позволява по-добро ускорение при излизане от завои. Coupé с четири врати не само ускорява за само 3,2 секунди от 0 на 100 км/ч: благодарение на допълнителната програма за шофиране RACE, включително режим Drift са възможни и екстремно спортни пътни маневри. А характерната предна част с дизайн Jet-Wing с декоративен елемент пояснява на пръв поглед: това е Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати.

Mercedes-AMG GT 43: комбиниран разход на гориво: X,X л/100 км, комбинирани CO2-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>;
Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: комбиниран разход на гориво: X,X л/100 км, комбинирани CO2-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>;
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: комбиниран разход на гориво: X,X л/100 км, комбинирани CO2-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: комбиниран разход на гориво: X,X л/100 км, комбинирани CO2-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: комбиниран разход на гориво: X,X л/100 км, комбинирани CO2-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

Силово предаване V8-модели


Driving Performance по мярка.

Силово предаване V8-модели


Driving Performance по мярка.

Научете повече за задвижването на Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати.

Електронен AMG блокиращ диференциал на задния мост.

Електронно регулируемият AMG блокиращ диференциал на задния мост подобрява сцеплението във всички пътни ситуации, преди всичко при спортен стил на шофиране. Това позволявам по-добро ускорение от завои.

AMG RIDE CONTROL+

GT-специфично настроената AMG пневматична ходова част комбинира практично две ходови части в една. От комфортна до спортна: мощен пърформанс при всяка ситуация.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Оптимален за много динамичен стил на шофиране. Спортно-бърза смяна на предавките или почти неосезаемо превключване на предавките в зависимост от режима за шофиране:

Благодарение на 9 предавки двигателят винаги се намира в оптимален диапазон на оборотите.

AMG управление на задния мост

Повече маневреност: до 100 км/ч задният мост се направлява в противоположна посока и скъсява виртуално междуосието. Повече безопасност: след 100 км/ч той се направлява в същата посока и по този начин виртуално удължава междуосието.

4MATIC+

Задвижването на всички колела свързва задния мост променливо с предния мост и така се грижи за оптимално разпределение на въртящия момент. Това позволява безстепенна смяна между задвижване на всички колела и задно задвижване.

Динамичен AMG тампон на двигателя

Динамичните AMG тампони на двигателя се грижат при всяка пътна ситуация за възможно най-добро свързване на двигателя към каросерията. Чрез програмите за шофиране се определя основният характер на настройката.

Оферти за двигател


Създадени, за да дават всичко: двигателите на AMG GT Coupé с 4 врати.

Запознайте се с R6 или V8 двигателя в Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати.

Оферти за двигател


Създадени, за да дават всичко: двигателите на AMG GT Coupé с 4 врати.

Запознайте се с R6 или V8 двигателя в Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати.

  • V8-битурбодвигател

    AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател

    Изображението показва открит за разглеждане AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател.

    AMG 4,0 литров V8-битурбодвигател

    4,0-литрoвият V8-двигател на Mercedes-AMG впечатлява с експлозивно разгръщане на силата при едновременно много фин дозируемо отдаване на мощност. За по-добра реакция Twin-Scroll турбокомпресорите са разположени между цилиндровите глави („горещовътрешно V“). Изключването на цилиндрите при по-ниско изискване за мощност понижава разхода.

  • R6-двигател

    3,0-литраов R6 с турбокомпресор и електрически допълнителен турбокомпресор

    Изображението показва свободно стоящ 3,0-литров R6-двигател.

    3,0-литраов R6 с турбокомпресор и електрически допълнителен турбокомпресор

    Последователно електрифицирано, превъзходно удоволствие от шофирането – интегрираният стартер-генератор форсира и рекуперира, 48-волтовата бордова електрическа мрежа захранва електрическите консуматори, а допълнителният компресор предоставя въртящ момент малко над неутрална позиция. Повече от бонус: равномерен ход на шест последователни цилиндъра.

AMG специално оборудване


Още повече Driving Performance. Още повече GT Feeling.

AMG специално оборудване


Още повече Driving Performance. Още повече GT Feeling.

    Пакет AMG DYNAMIC PLUS

    Изображението показва кокпита на Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати.

    Пакет AMG DYNAMIC PLUS означава максимално удоволствие от шофирането и възможно най-добра маневреност. Обвързва многобройни High-Performance компоненти в атрактивен пакет, който съдържа най-важните специални оборудвания за повишена още повече пътна динамика. По този начин удоволствието от шофирането става по-емоционално.

    От X.XXX,XX €

    COMAND Online

    Изображението показва кокпита с COMAND Online в Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати.

    С COMAND Online, идеално интегрираната в кокпита премиум навигация на Mercedes Look-and-Feel, достигате до целта по-бързо и по-щадящо нервите. Live-Traffic-информация за трафика реално време и Car-to-X-комуникация дава възможност за избягване на задръствания и ранно разпознаване на възможни източници на опасност.
    С AMG TRACK PACE-App получавате детайлен и професионален анализ на Вашия собствен стил на шофиране. По този начин можете да подобрите Вашия пърформанс и без инструктор и да се сравнявате с други водачи. Изобразяването е ясно, интуитивно и разбираемо. Вие можете да записвате Вашите пътни данни и да ги споделяте например в социалните мрежи с други, които обичат надпреварата.

    От X.XXX,XX €

    AMG бутони на волана

    Изображението показва AMG бутоните на волана в Mercedes-AMG GT Coupé с 4 врати.

    С AMG бутони на волана оформяте Вашия волан радикално спортно: те позволяват бързо и безопасно управление на специфични пътнодинамични функции. За фокусирано, концентрирано и ориентирано към ефектнивността усещане по време на шофирането – и за автентична атмосфера на състезателен автомобил в кокпита.

    От X.XXX,XX €

    Mercedes-AMG бранд


    The World of Driving Performance.

    Mercedes-AMG бранд


    The World of Driving Performance.

    Мотивът показва различните автомобили Mercedes-AMG GT на състезателно трасе.

    Запознайте се с необикновено голямото разнообразие на Mercedes-AMG автомобилите и ще бъдете увлечени от концентрирания Driving Performance.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: комбиниран разход на гориво: X,X л/100 км, комбинирани CO2-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: комбиниран разход на гориво: X,X л/100 км, комбинирани CO2-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: комбиниран разход на гориво: X,X л/100 км, комбинирани CO2-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: комбиниран разход на гориво: X,X л/100 км, комбинирани CO2-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>;
    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: комбиниран разход на гориво: X,X л/100 км, комбинирани CO2-емисии: XXX г/км<p>Посочените стойности са изчислени с помощта на зададения метод на измерване. Става дума за „NEFZ-CO2-стойности“ по смисъла на параграф 2 т. 1 Регламент за изпълнение (EС) 2017/1153. Стойностите за разход на гориво бяха изчислени въз основа на тези стойности. Потреблението на електроенергия се определя въз основа на регламент 692/2008/ЕО.</p>