Вид задвижвания.

Научете повече за алтернативните видове задвижване.

Изцяло електрическо задвижване


Безкомпромисно електрически с новия EQC.

Чисто електрическа мобилност означава никакви локални емисии, почти безшумно движение напред и отлични реакции. И в крайна сметка: напълно ново усещане по време на шофирането.

Изцяло електрическо задвижване


Безкомпромисно електрически с новия EQC.

Чисто електрическа мобилност означава никакви локални емисии, почти безшумно движение напред и отлични реакции. И в крайна сметка: напълно ново усещане по време на шофирането.

Видеото показва начинът на функциониране на изцяло електрическо силово предаване на Mercedes-Benz EQC.
Повторно гледане

Изцяло електрическо задвижване


Запознайте се с компонентите на изцяло електрическото задвижване.

Изцяло електрическо задвижване


Запознайте се с компонентите на изцяло електрическото задвижване.

Зарядна система

Благодарение на интелигентна зарядна система акумулаторната батерия може да ползва за зареждане всички общоприети възможности за зареждане. Тук спадат контакт за битови нужди, Wallbox (стенна зарядна станция), колони за зареждане с порменлив ток(АС) и колони за бързо зареждане(DC).

On-Board-турбина е твърдо интегриран в автомобила и управлява зареждането през комуналната електрическа мрежа. При това той превръща променлив ток (АС) в постоянен ток (DC)-напрежение. Наред с възможността за зареждане на „нормално“ присъединяване към мрежата (АС) също е възможно, автомобилът да се зареди на DC-колонка за зареждане (колони за бързо зареждане).

Високоволтова литиево-йонна батерия

Високоволтовата литиево-йонна батерия е основен акумулатор за енергия за електрическото задвижване. Както обхвата така и ефективната мощност са зависими директно от годността на акумулаторната батерия.

Акумулаторната батерия се зарежда външно на електрическата мрежа. Освен това енергия се рекуперира чрез рекуперация при процес на спиране и в режим на принудителен празен ход. За да е динамично изгодено за центърът на тежестта на цялото превозно средство акумулаторната батерия е монтирана във външната страна на пода.

Електродвигател

По един електродвигател на преден и заден мост превръщат електрическата енергия от високоволтовата акумулаторна батерия в механична и предлагат от първия оборот впечатляваща тяга.

За намаляване потреблението на електроенергия и за подобряване динамиката се регулира ефективното разпределяне на задвижващите сили безстепенно между преден и заден мост.

Рекуперативна спирачна система

Плюс в обхвата: голям потенциал за намаляване на потреблението се крие в повишаване на рекуперация на енергията във фаза на тласкане и задействане на спирачките(рекуперация).

Това се извършва посредством интелигентно, оптимиращо ефетивността разпределяне на забавящите моменти. Когато задействате спирачния педал, най-напред електрическата машина поема забавянето и действа като генератор. Допълнително можете да повлияете на рекуперативна мощност чрез планки за превключване на предавките на волана на повече нива.

Plug-in-Hybrid задвижване


EQ Power: перфектната комбинация от електродвигател и двигател с вътрешно горене.

Научете повече за отделните задвижващи компоненти на Plug-in-Hybrid-задвижването и се запознайте отблизо с него в нашите EQ Power модели.

Plug-in-Hybrid задвижване


EQ Power: перфектната комбинация от електродвигател и двигател с вътрешно горене.

Научете повече за отделните задвижващи компоненти на Plug-in-Hybrid-задвижването и се запознайте отблизо с него в нашите EQ Power модели.

Mercedes-Benz EQ Power: Plug-in хибрид задвижване.

Букса за зареждане

Високоволтовата литиево-йонна акумулаторна батерия може да бъде заредена наред с рекуперация също и през букса за зареждане отдясно в задната броня външно.

Благодарение на интелигентна On-Board-зарядна система Вие можете да зареждате акумулаторната батерия на Wallbox (стенна зарядна станция), през домакински контакт или на обществена зарядна станция.

Високоволтова литиево-йонна батерия

Монтирана в задната част на автомобила високоволтова литиево-йонна батерия позволява чисто електрическо шофиране ­например в града.

Акумулаторната батерия може да бъде заредена външно например на Wallbox (стенна зарядна станция), както и по време на шофиране чрез рекуперация и двигателя с вътрешно горене.

Хибридна предавателна кутия включително електродвигател.

В хибридния блок на серийната 9-степенна автоматична предавателна кутия 9G-TRONIC са напълно интегрирани електродвигател, както и допълнителен разединяващ съединител между двигателя с вътрешно горене и електродвигателя.

Двигател с вътрешно горене

В зависимост от модела се комбинират четири или шестцилиндрови Otto или дизелови двигатели с хибридни модули и акумулаторни батерии с различни степени на мощност.

В случай на необходимост мощността на двигателя с вътрешно горене се подпомага от електродвигателя – за още по-голяма мощност при ускоряване. Резултатът са пътни характеристики, които обединяват удоволствие от шофирането и комфорт с намален разход и ниски емисии.

Рекуперативна спирачна система

Плюс в обхвата: голям потенциал за намаляване на потреблението се крие в повишаване на рекуперация на енергията (рекуперация) във фаза на тласкане и задействане на спирачките.

Това се извършва посредством интелигентно, оптимиращо ефетивността разпределяне на забавящите моменти. Когато задействате спирачния педал, най-напред електрическата машина поема забавянето и действа като генератор.

Електрическо задвижване с горивна клетка


Как от водород правим горивото на бъдещето.

Комбинацията от горивни клетки и техника за акумулаторните батерии позволява локално шофиране с нулеви емисии при време за зареждане от само няколко минути. Научете повече за отделните задвижващи компоненти в GLC F-CELL.

Електрическо задвижване с горивна клетка


Как от водород правим горивото на бъдещето.

Комбинацията от горивни клетки и техника за акумулаторните батерии позволява локално шофиране с нулеви емисии при време за зареждане от само няколко минути. Научете повече за отделните задвижващи компоненти в GLC F-CELL.

Букса за зареждане

Литиево-йонната акумулаторна батерия може да бъе заредена през букса за зареждане отдясно в задна броня отвън през Plug-in-технология като допълнителен енергиен източник.

Високоволтова литиево-йонна батерия

Високоволтовата литиево-йонна батерия разполага с бруто капацитет от 13,5 kWh и служи наред с горивната клетка допълнително като енергиен източник за електродвигателя.

Интелигентната комбинация от система горивни клетки и система акумулаторна батерия предлага оптимизация на ефективност и комфорт.

H2-дюзи за зареждане

Благодарение на 700-bar-технология на резервоара GLC F-CELL зарежда цялото количество водород в рамките на три минути на една водородна станция.

С едно напълване на резервоара GLC F-CELL произвежда достатъчно енергия за остатъчен порбег от до 430 км[2]. Допълнително F-Cell водачът се възползва за остатъчен пробег до 51 км[2] от литиево-йонна акумулаторна батерия.

Водородни резервоари

Два обвити с каробнови нишки резервоара, които са монтирани в пода на автомобила, побират около 4,4 кг водород.

Благодарение на стандартизирана в световен мащаб 700-bar-технология за резервоара водородния запас се напълва в рамките на само три минути. При това зареждането с гориво времево не се различава от автомобил с двигател с вътрешно горене.

Горивни клетки-задвижваща система

Енергия от горивна клетка: лесен принцип с максимален коефициент на полезно действие.

Mercedes-Benz GLC F-Cell за пръв път комбинира горивни клетки и техниката на акумулаторната батерия в един Plug-in-Hybrid.

Целият свят на движението с електродвигател


Това също би могло да Ви интересува.

Целият свят на движението с електродвигател


Това също би могло да Ви интересува.