Задвижване на всички колела –
    постоянна тяга на всички колела.

    Осезаемо подобрение на устойчивото поведение и сцепление на автомобила на пътя при, независимо от условията на шофиране: новото купе на S-клас е стандартно оборудвано с една от най-мощните системи за постоянно задвижване на всички колела, които се предлагат на пазара: системата 4MATIC. Тя е активирана през цялото време и затова е по-ефективна от системите, които активират задвижването на всички колела само в случаите на недостатъчно сцепление.

    Разработената от Mercedes-Benz система не се нуждае от блокировка на диференциала, защото разпределението на генерираната от двигателя мощност до колелата на автомобила се контролира от електронна система.

    За тази цел ESP® взаимодейства прецизно с Електронната система за контрол на сцеплението 4ETS. С помощта на автоматични спирачни импулси се улеснява потеглянето върху повърхности с лошо сцепление и се повишава стабилността на автомобила при извършване на трудни маневри.

    Системата 4MATIC за задвижване на всички колела компенсира неблагоприятния ефект при движение върху лош път, разпределяйки генерирания въртящ момент в (постоянно) съотношение 45 : 55 между предната и задната ос.

    Понижено тегло: Благодарение на компактния дизайн, интелигентния избор на материали и високото ниво на ефективност, теглото почти не надхвърля това на подобните модели със задно предаване.

    AMG модели: Системата 4MATIC за задвижване на всички колела, разработена от Mercedes-AMG за новото S 63 AMG 4MATIC купе с цел повишаване на ефективността, осигурява едновременно максимално добро сцепление и характерните за AMG динамично управление и удоволствие от шофирането. Разпределението на въртящия момент между предния и задния мост в съотношение 33 : 67 с леко базово зацепване противодейства на типичната за автомобилите със задвижване на всички колела тенденция към занасяне на предните колела при движение в завой. Това води до повишаване на безопасността и сцеплението върху влажен път и в зимни условия, както и до по-динамично ускорение и странична стабилност на автомобила в завоите.

      [1] Стойностите за разхода на гориво и за емисиите на CO2 са установени съгласно предписания измервателен метод (Регламент (ЕО) No. 715/2007 на Европейския парламент във валидната понастоящем версия). Данните не се отнасят за отделен автомобил и не представляват част от оферта, а служат само за сравнение между отделните типове автомобили.

      S-класа купе

      Очарование

      Факти и данни

      Брошура и ценова листа