Концепция на ходовата част

Винаги в свои води

Там, където другите започват да закъсват, U 20 тепърва навлиза в стихията си. Портални мостове, постоянно задвижване на всички колела, офроуд режим на трансмисията - U 20 може да се справи с всеки терен и да посрещне всяко предизвикателство.

Диаметър на завиване

Unimog U 20 е еталон за маневреност. Той е в състояние да извършва сложни маневри дори там, където останалите се отказват. Това в немалка степен се дължи на късото междуосие от 2,7 метра. Резултатът е изключително малък диаметър на завиване от 12,6 метра, с което Unimog U 20 превъзхожда всеки друг камион с двойно предаване. Това е неоценимо предимство в улички с множество паркирани коли, при преминаване през тесни пространства или натоварени кръстовища.

Постоянно задвижване на всички колела

Вашата гаранция за отлично сцепление и послушно следване на зададената траектория в тежки условия като заснежена и заледена настилка или при работа върху трудни терени.

Портални мостове

Вашата гаранция за огромен пътен просвет и ненадмината проходимост - дори при наличие на тежки допълнителни устройства.

Винтови пружини

Те осигуряват на малкия Unimog U 20 максимална стабилност. Благодарение на дългия ход на окачването и големия ъгъл на кръстосване на осите, дори върху най-тежките терени колелата имат достатъчно добър контакт с настилката.

Единични гуми

Предимството в сравнение с пълноприводните товарни машини със сдвоени гуми се изразява в доброто сцепление при запазване на сравнително ниско съпротивление при търкаляне. Важен детайл при зимна експлоатация: в зависимост от размера на гумите при нужда може да се поставят и вериги за сняг.

ABS и ALB

Системата ABS осигурява стабилност и къс спирачен път дори при хлъзгава настилка. Автоматичното, променящо настройките си според натоварването електронно разпределение на спирачното усилия ALB, се грижи за равномерното действие на спирачките.

Mercedes-Benz Bulgaria