Комбиниран ход релси/шосе

Не един, а два пътя.

Мощен дизелов двигател, ефикасна трансмисия, система за двойно предаване с блокировка на диференциалите, хидродинамичен съединител за плавно потегляне – още от завода Unimog с комбиниран ход релси/шосе е нарочно създаден за теглене на вагони. При това срещу цена, с до 60 процента по-ниска от цената на маневрен локомотив.

Системата, при която задвижващата сила стига до релсите директно чрез колелата на автомобила, няма равностойни конкуренти. Предимствата й са максимално възможно сцепление и до 1000 тона прикачен товар. След приключване на маневрите бързо напускате релсите, придвижвате се по шосе до мястото на следващата задача и отново се качвате на релси на някой свободен участък. Като платформа за професионална техника Unimog ви предлага и други възможности за работа на релси и на шосе – от шлайфане на релси до почистване на тунели, от поддръжка на контактната мрежа до снегопочистване с лопата или ротор, от почистване на крайпътните зони от храсти до използване в спасителни операции, за теглене на ремонтен влак или като платформа за подвижна работилница.

Mercedes-Benz Bulgaria