Комбиниран ход релси/шосе

Той първо маневрира с тежки товари, после слиза от релсите обратно на пътя, за да продължи със следващата си задача. Това се удава само на един автомобил - Mercedes-Benz Unimog с комбиниран ход релси/шосе.
Unimog с комбиниран ход релси/шосе е пълноценна машина за маневриране на вагони. Той е настроен да се справя с до 1000 тона прикачен товар и предоставя отличен комфорт при работа и управление.

Същевременно той е с до 60 процента по-евтин от стандартен маневрен локомотив. Unimog е доста по-изгоден и когато става дума за разходи по поддръжката. В сравнение с един маневрен локомотив той не само изисква по-малки инвестиции за гориво и други консумативи, но пести пари и при поддръжката, сервизирането и техническите инспекции. Освен това с него спестявате времето за път от един работен обект до друг, което също намалява общите ви разходи. Просто изминавате разстоянието по шосе, след което с помощта на устройство за повдигане и обръщане се качвате на релсите само за няколко минути. Всичко, от което се нуждаете, е равен участък от релсов път с дължина около 5 метра.

Като платформа за различни професионални машини, Unimog с комбиниран ход релси/шосе е идеално пригоден за най-различни дейности в областта на железопътната инфраструктура. Като започнем от подрязването на растителността около линиите, преминем през поддръжката на релсовия път и контактната мрежа и стигнем до почистването на трасето от сняг. Unimog може да изпълнявате и работни задачи извън релсите, например снегопочистването на територията на предприятието.

Mercedes-Benz Bulgaria